Lapsen miesope kehui, että olen "hyvin säilynyt"
epätodennäköistä vaikka teoriassa mahdollista toki.
Kommentit (19)
Luuli, että olen n. 20 v., vaikka olen 29. Olipa mukavaa kuulla, vaikkei varsinaisesti kuulunnutkaan tapaamisen sisältöön.
itse närkästyisin jos lasteni ope kommentoisi ulkonäköäni tai ikääni. Ei kuulu ammatinkuvaan. Eikä tulisi mieleenkään kommentoida oppilaiden vanhemmille oletuksiani heidän iästään tai mielipiteitäni heidän säilymisestään.
t. äiti ja ope
ja miten opettaja edes luulisi sinua 20-vuotiaaksi, olisitko saanut lapsen sitten 13-vuotiaana. Henkilökohtaisesti en kyllä juurikaan näe eroa 20-ja 29-vuotiaan ulkonäössä, joten minusta tuntuisi hassulta sanoa, että joku on hyvin säilynyt, säilynyt mihin, onko 29-vuotias sitten jotenkin jo vanha vai miten?
ei ainakaan julkisella av:lla
Jokainen olisi imarreltu jos melkein kolmasosa iästä lähtis pois toisen silmissä. Kyllä sellaisen silmäparin omaava vetäisi mammoilta jalat löysäks ja jalkojen välistä löytyisi aikas nopsaa jäniksen kokoinen vaahtopallo.
Tuski ap oli tunnilla oppilaana lapsensa kanssa kuitenkaan.
Joillain on korvien välissä ilmapallo
Todella lapsellinen sinä ja ap siis todella todella, joten kyllä vaan opettaja tietää
niin se tunteeko itsensä imarrelluksi johtuu ihan siitä kuka on sanojana. Vai ihanko oikeasti tuntisit mielihyvää riippumatta siitä kuka on sanojana?
Oma suhtautumiseni riippuisi kyllä täysin sanojasta, eli jossain tapaukissa olisin varmasti imarreltu ja joissain taas puhtaasti ärsyyntynyt, kokisin sanomisen jopa irvokkaana.
Oma suhtautuminen riippuu varmasti siitä, millainen minä-kuva kullakin on. Itse en tarvitse ihan kenen tahansa sanoja, tiedän olevani arvokas ihan ilman muiden ylistystä =)
ei vanhempien ulkonäköasiat kuulu opelle
MInä en kyllä tykkäisi tippaakaan jos mun lapsen opettaja alkaisi arvostella mun ulkonäköä hyvässä tai pahassa...
olisi mahdollista muualla kuin Suomessa. Ei ihme että meitä sanotaan tuppisuiksi.
Italiassahan ne gigolot ja Manolot asuu, jotka saa ladella kohteliaisuuksia naisille, mutta vain etelän lomilla. Suomalaisilta miehiltä se on luonnollisesti kielletty, koska se on huonoa käytöstä.
Gigololta voi sitten ottaa etelässä yhden kohteliaisuuden jälkeen suihin ja viettää ratki rentouttavan loman ja kaataa loma kassan gigolon kurkkuu (vrt. Susanna Sievinen). Rentoutuneena on sitten hyvä tulla Suomeen haukkumaan tuppisuu suomalaiset.
Samaistukaa tytöt samaistukaa.
Opettaja ei ole kuitenkaan joku gigolo tuolla kadulla, vaan lapsen opettaja! Siihen ammattiin ei kuulu lasten äitien iskeminen! Jos vielä vapaa-ajallaan jossain baarissa törmäisi, niin jotenkuten ymmärtäisin, mutta että koulussa, jossain vanhempainvartissa tai vastaavassa....?? Huh.
vain aikuisten naisten "lelut" saavat tehdä näin, ei rehellinen suomalainen mies.
Varsinaisia pirttihirmuja linjoilla.
mutta opettaja ei opeta äitiä, vaan oli ihan normaalin kohtelias tilanteessa, jossa huomasi kohteliaisuuden paikan.
15, tässä kyllä alkaa olla jo kyse ammattietiikasta.
Suurin osa ei näköjään osaa ottaa kehuja vastaan (ts.ei saa niitä ikinä).
Tuossa tilanteessa kiitos riittää ja siirrytään seuraavaan aiheeseen...en tajua mitä pahaa on saattaa toiselle hyvä mieli...
saa olla kohtelias. Eivät opettajat mitään siveyden sipuleita ole, käyvät kaljallakin. Papitkin eroavat ja muutama lääkäri tupakoi.
Uskokaa tai älkää minäkin käyn paskalla.
Aivan normaalia käytöstä ja vieläpä kohteliasta. Tätä maailma tarvitsee, spontaania kohteliaisuutta ja hyvän mielen tuomista esiin.
Ei tietenkään kuulu kommentoida sanomalla, että "oletpas läski, ei uskoisi kun tytärtäsi katsoo", tai vastaavaa, mutta kohtelias saa olla, vaikka se olisikin kauniin ulkokuoren innoittama. Ei kai ulkonäkö ole tabu, josta ei voi kohteliaisuuksia jakaa. Haluaako av-mammat kohteliaisuuksia vain älystään ja suurista saavutuksistaan. Voi jäädä kohteliaisuudet vähiin.....?
ei kuulu ¨missäänpäin maailmaa meisopettajien flirttailla ja kommentoida oppilaiden äidin ulkonäköä
Oletushan on että 29 on vielä todella hyvän näköinen muutenkin, nainen parhaassa iässä. Toisen ulkonäön kommentoiminen tuollaiselta taholta on melkoisen tahditonta. Ei se ole edes kohteliasta vaan aika noloa vaikka ope olisi ihan lääpällään jonkun äippäliinin kauneudesta.
20- ja 30-vuotiaan eroahan ei näy kun tyylissä. 20-vuotiaalla voi vielä olla karmaisevat pissistyyli kun taas 30-vuotias (toivottavasti) pukeutuu jo paremmin. Tietysti jotkut lihovat jatkuvasti, mutta ainakin minä ja kaverit, jotka ovat olleet hoikkia ennenkin ovat yhtä hoikkia nytkin.
kohteliaisuudet otetaan kohteliaisuutena. Miehet voivat oikeasti olla kohteliaita, eivätkä pelkkiä sikoja.
oisin otettu jos mies, vaikka sitten lapsen opettaja tai vaikka mun lääkäri kehuis ja flirttailis mulle. Tuommosen ottaisin kehuna. Ja mitä sopivamman olonen (ikä, ulkonäkö ym.) se parempi. Ja ihan hyvällä olen ottanut pomonkin flirtit, vaikka se on naimisissa enkä mä koskaan, edes villeimmissä päiväunissani, ole kuvitellut sen kanssa mitään.
oisin otettu jos mies, vaikka sitten lapsen opettaja tai vaikka mun lääkäri kehuis ja flirttailis mulle. Tuommosen ottaisin kehuna. Ja mitä sopivamman olonen (ikä, ulkonäkö ym.) se parempi. Ja ihan hyvällä olen ottanut pomonkin flirtit, vaikka se on naimisissa enkä mä koskaan, edes villeimmissä päiväunissani, ole kuvitellut sen kanssa mitään.
ok...sä et taida paljon kehuja saada? Sovinistinen kommentti