Mitä lastenhoito " palkaksi" anopille ja appiukolle?
Anoppi ja appi hoitavat 2 viikkoa meidän kahta lasta, 2v ja 5v. Haluaisin keksiä heille jotain kivaa kiitokseksi siitä että hoitavat lapsia kesälomallaan, kun minä sain uuden työpaikan ja hoitopaikat on vasta elokuun alusta. Ongelmana on se että en keksi mitään kivaa mistä ilahtuisivat....
Molemmat ovat 50-kymppisiä tavallisia duunareita, asuvat kerrostalossa. Anoppi ei harrasta mitään. eikä tykkää pahemmin käydä missään. Appiukko on kova urheilemaan. Itse ehdotin että olisin maksanut heidät kylpylään mutta eivät halua sinne lähteä.... joten mitä ihmettä heille keksisin????
Kommentit (4)
Teemaa tai pentikiä tai jotain muuta mihin vois ostaa lisää jotain?
taisi ostaa vaan ruokalautaset kun ei raaskinut ostaa enempää... voisin täydentää näihin vaikka kahvikupit ja asetit tai jotain tarjoilu astioita. Kiitos tästä vinkistä! lisääkin voi laittaa....
terv. ap
ps. anoppi on ehkä vähän kireä johtunee siitä että hän kärsii masennuksesta, mutta ihan mukava tyyppi on kuitenkin ja tärkeintä on että jaksavat hoitaa lapsia ja pitävät heistä ihan oikeasti ja lapset tykkäävät olla mummon ja papan kanssa :=)
luulen että loukkaantuisivat jos antaisin palkaksi siivouksen.....
haluaisin keksiä jotain kivaa, sellaista mitä eivät ehkä itse muuten raaskisi ostaa ja mistä molemmat tykkäisivät.