OLEN ihastunut ihastunut!! Yh:n hehkutusta.. ja kysymyksiä
Ei kyllä kannattaisi vielä hehkuttaa, ollaan tunnettu vasta pari viikkoa. Olen ollut pitkään yksin, ja koska minulla on lapsi, en uskonut enää että rakentaisin parisuhdetta koskaan. Mutta sitten tuli tämä mies, juuri silloin kun vähiten odotin.. En voi uskoa tätä todeksi. Missä vaiheessa miehen ja lapsen voi antaa tutustua? Sitten kun olemme varmoja suhteemme vakavuudesta? Vaikea sanoa milloin olemme varmoja. Jos meiltä kysyisi nyt, molemmat vastaisivat varmasti, että olemme varmasti yhdessä elämän loppuun. Niinhän luulin olevani lapseni isän kanssakin.. Missä vaiheessa te muut yh:t olette tutustuttaneet miehen ja lapset? Miten pitkään olette " salanneet" suhdettanne? Entäs omille vanhemmille, tai lapsen isän vanhemmille? Lapseni isä tietää tästä miehestä jo, ex-mieheni on myös parisuhteessa, ollut jo useamman kuukauden. Hän on onnellinen puolestani, mutta minua mietityttää, miten kertoa muille sukulaisille tästä. Vaikka eihän asia heille kuulukkaan, mutta on varmaan parempi jos kuulisivat asiasta minulta kuin lapselta. Lapsenikin ihmettelee miksi olen ihmeen iloinen ja hymyilen koko ajan.. :)
Kommentit (7)
oli vähän pakko, koska ilman lapsia en voinut liikkua minnekään.
kun tutustuimme, lapsi oli isällään viikon, joten oli helppo olla, mutta nyt vaikeampi nähdä, kun lapsi on koko ajan minulla. Ei ole edes päiväkodissa nyt kesällä.. Mies on valmis näkemään lapsen ja tutustumaan häneen, tietää että lapsi tulee mukana paketissa jos minut ottaa. Miehellä on myös lapsi, joten siinä mielessä helpompaa kun tietää mitä lapsiperheen elämä on. odotan itsekin innolla nähdä miehen lapsi.. :)
kun erosin exästä eli lapseni isästä, ajattelin että olenpa sitten loppu elämäni yksin vaikka.
mutta ihan sattumalta tapasin ihanan miehen!! ja hän ei ihastustaan minuun piilottele. itse vähän varauksella suhtaudun, ei tahtoisi enää pettyä. pitäisi silti osata nyt nauttia ja olla kerrankin onnellinen!
me on kolmisen viikkoa tunnettu.
vielä ei lapsi ja hän ole tavanneet.
se aika koittaa vielä, jos koittaa, toivottavasti koittaa!
tämä mies jonka olen tavannut, haluaisi jo vauvan mun kanssa! aika uskomatonta....
a) kuinka vanha sun lapsi on ja b) kauanko siitä erosta on?
Sanoisin että jos lapsi alle kouluikäinen kannattaa hitaasti edetä, anna vaikka tutustua mieheen n puolen vuoden päästä ja sit vasta sen jälkeen annat miehen olla teillä yötä kun lapsi kotona. Nyt puhun tilanteesta kun erosta n vuosi, oletan näin kun sanoit että olet kauan ollut yksin. Lapsille parasta on antaa aikaa, huomaat lapsesta koska hän hyväksyy miehen. Toivottavasti heillä synkkaa, tämä tapahtuu todennäköisemmin myös jos annat heille aikaa. Itse olin yksin vuoden kun olin eronnut (lapset silloin 1,2 ja 4v), sitten tuli uusi mies kuvioon ja lapset saivat häneen tutustua kun oli mennyt noin 4kk. Vielä 1,5v siitä muutettiin yhteen ja ollaan edelleen yhdessä, tästä jo 9v. Olen onnellinen puolestasi, ihanaa.
missä sitä sitten te oikein tapaatte, jos ei jomman kumman kotona kun siellä on lapsia? Hankalalta kuulostaa. t. 3
Minua surettaa, kun pari kuukautta sitten olin aivan samassa tilanteessa. Mies tapasi lapsen ja leikki ihanasti hänen kanssaan. Kaikki oli taivaallista. Ja nyt, 2 kuukautta myöhemmin, se jätti mut, kun ei ollut sittenkään valmis, vaikka homma näytti aivan eriltä. No, mun lapsi on vasta 2, niin ei ymmärtänyt, muuta kuin että joku äitille tärkeä kävi meillä. (Ja ollaan oltu lapsen kaa kaksin aina.) Joo, tästä omasta jutusta jauhoin pitkät pätkät omassa ketjussa.
Toivottavasti sun mies on kypsempi kuin oma kultani oli.
Olen tosi onnellinen puolestasi, onnea!
t. yh