Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsköinen Oprah! Tunteeko kukaan nainen samanlailla!?

Vierailija
24.06.2007 |

Mä uskon olevani kaappilesbo. Rakastan kyllä miehiä ja heidän kanssaan on suhteita ollutkin aina ja rakastan paljon tän hetkistä miestäni, mutta tiedän sisimmässäni että minä olisin onnellinen naisen kanssa. Luultavasti elän näin loppuelämäni lasten takia.

Olen kyllä ihan " julkisesti" bi ja siitä miehenikin tietää, mutta aina on ollu tunne että olisin lesbo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisiä tuntemuksia naista kohtaa. Voin kyllä katsella naisia ja ajatella, että ovat kauniita jne, mutta täysin rehelliusti voin sanoa, että mua kiihottaa vain ja ainoastaan miehet. Siis TOSI miehet! Miehissä mua saattaa kiihottaa hyvinkin erilaiset asiat: Karvaiset käsivarret, seksikäs hymy, vahvat kädet, siististi leikattu parta, ihana niska, leuka, komea nenä...niin ja parasta treenattu rintakehä (ihan sama, onko karvainen vai karvaton!).

Vierailija
2/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä uskon olevani kaappilesbo. Rakastan kyllä miehiä ja heidän kanssaan on suhteita ollutkin aina ja rakastan paljon tän hetkistä miestäni, mutta tiedän sisimmässäni että minä olisin onnellinen naisen kanssa. Luultavasti elän näin loppuelämäni lasten takia.

Olen kyllä ihan " julkisesti" bi ja siitä miehenikin tietää, mutta aina on ollu tunne että olisin lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaikkine piirteineen kiihottaa minua henkisesti kuin fyysisestikkin. Rinnat, vartolo, hentous... ap

Vierailija
4/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tuntea syvää rakkautta myös ystäviäni kohtaan ja kumppanuutta. Ei sillä ole väliä mitä sukupuolta ihminen on...

Niinkun monet naiset jotka ovat kaappilesboja sanovat että rakastan kyllä miestäni, mutta en ole rakastunut häneen. ap

Vierailija
5/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin ällöttää ajatuskin että pistäisi harrastaa seksiä miehen kanssa. Toki rakastan joitain miehiä (poikaani, veljeäni, hyvää ystävääni jne) mutta ajatuskin seksistä miehen kanssa on ihan mahdoton.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi