Järkky minkä paidan näin
Mies, joka ei todellakaan ollu mikään " komistus" vaan semmonen n.40v ja aika " löysä" niin sillä oli semmonen pelipaita, jossa oli sukunimenä muka pelimies ja numero oli 69. =) Oli pokassa pitelemistä. Ja huumorillahan se mies sen varmasti oli päälleen vetänyt. Mutta en antaisi omankaan miehenkään laittaa semmosta päälleen vaikka onkin huippu hyvä kroppainen
Kommentit (8)
täytyy kyllä olla miehellä pokkaa kun kehtaa pitää semmosta paitaa =)))
viihtyy vähän huonompikroppasetkin. Ap:lle tiedoksi. Vai onko seksi vaan hyvännäköisten harrastus?
mä näin kaupungilla...Siis AIVAN järkky: Sillä oli kulmakarvat nypitty ihan ohuiks viivoiks, tukka värjätty tosi vaaleks ja päällä joku narutoppi, vaikka vatsamakkarat pullotti. Siis mä en voinu edes kunnolla kääntää päätä sen suuntaan, niin paljon yökötti. (Onneks mulla on tosi timmi kroppa).
Kiva kun " omaatte huumorintajun" Kyllä olette tosikkoja!!!! Ja joo, en itse ole mikään huippukroppainen, mutta mieheni on. Sanokaa mitä sanotte kateelliset läskimiesten vaimot =)))) BUAHAHAHAHA
Vaan ylipäätään ihmettelen, miten joku voi ihmetellä jonkun paitatekstiä vielä 2000-luvulla?????
Läpi paistaa että sen mies on heti semmonen lihapulla että.... hahahahaaa Päinvastainen mitä kerroit.
huippu, hyvä ja vielä kroppainenkin...hmmmm