Pph:n poika jäi kiinni pedofiliasta!!!
Meidän poika on ollut perhepäivähoitajalla...
Heti eka päivänä kun vei sällin sinne, niin tuulikaapissa haisi rasvainen tuhkakuppikäry. Ei myöntänyt hoitotäti, että miehensä polttaisi sisällä... Ja heti aamusta näin kun mies tuli vessasta lehti kainalossa. Vain pikkarit päällään. Siis ei paitaa, ei päällyshousuja, ei edes sukkia. Aika brutaalia. Poika ehti olla hoidossa 2 viikkoa ja mieheni jäi kesälomalle pojan kanssa kotiin. Hoitoon mennessään sälli huusi joka aamu ja hakiessani hän kiipesi mielellään autoon (ei yleensä tee sitä...)
Ja nyt... pph:n poika jäi kiinni alaikäisen hyväksikäytöstä. Tyttö siis 12v ja hommaa jatkunut 5v.
Arvatkaapa vain, vienkö poikaa enää sinne...
Voikohan kaupunki " pakottaa" viemään???
Kommentit (26)
Ei vaan valitettavasti totta. Itkettää. Ja tämä siis Etelä-Karjalassa. Varokaa yrittäjää...
t: ap
Tuossa tapauksessa luulisi kaupungin ymmärtävän. Minkä ikäinen pph:n poika on?
Mutta inhottaa se silti. Millaisen kuvan antaa vanhemmista, kenen poika tekee sellaista???
Pph:lla on vain se pph todistamassa mitä siellä tapahtuu (ja kertomassa vanhemmille), päiväkodissa on useita lastenhoitajia, lastentarhanopettajia, johtaja, keittiöhenkilökunta, laitosapulaiset, ja lasten vanhempiakin lähes koko ajan tuomassa tai hakemassa jotakuta.
Jos sinun poikasi aikuisena tekee jotain kamalaa, tappaa vaikka ihmisen kännipäissään tms, johtuuko se siitä millainen sinä olet äitinä? Ei.
Vierailija:
Mutta inhottaa se silti. Millaisen kuvan antaa vanhemmista, kenen poika tekee sellaista???
viedään ja haetaan vanhempien toimesta. Eli ei se nyt ihan noinkaan ole.
Se että joku tuomitaan pedofiliasta, ei kyllä ole suoraan vanhempien vikakaan. Kysyin tuossa aiemmin minkä ikäinen poika on kyseessä?
Vierailija:
Pph:lla on vain se pph todistamassa mitä siellä tapahtuu (ja kertomassa vanhemmille), päiväkodissa on useita lastenhoitajia, lastentarhanopettajia, johtaja, keittiöhenkilökunta, laitosapulaiset, ja lasten vanhempiakin lähes koko ajan tuomassa tai hakemassa jotakuta.
ja niitä vanhempiakin hakee huomattavasti pienempi määrä kuin päiväkodissa.
Turha väittää, etteikö lasten hyväksikäyttö tms onnistuisi helpommin pph:lla kuin pk:ssa, jos sellaiseen riski on olemassa!
Niin, en tiedä minkä ikäinen tuo mies on, mutta aikuinen kuitenkin. Oma firma ja kaikki... Ja vielä sellaisella alalla, missä pääsee olemaan lastenkin kanssa ilman valvovaa silmää...
Olen kuitenkin itse ollut ikäisiäni kypsempi ja kaiken tehnyt aiemmin kuin muut. Ja tavallisia ihmisiähän ne pph:tkin on! Mitäs sitten kuvittelitte? Silloin tosin vahvistuu se käsitys kun kotona hoidetaan kodinomaisesti (mikä tarkoituskin ja monesti se syy miksi pph valitaan hoitomuodoksi!). Päiväkodissa useinvanhemmilta unohtuu että hoitajatkin ihan tavallisia kadun tallaajia...
Pph:n poika ei asu enää kotona, ja hänellä on firma (jos osaat lukea, näet nämä tiedot itsekin).
Sinä ehkä nait jo seitsemänvuotiaana aikuisten miesten kanssa vapaasta tahdostasi, mutta normaalia se ei ole, eikä 99,99999999% ihmisistä tee niin.
Vierailija:
Olen kuitenkin itse ollut ikäisiäni kypsempi ja kaiken tehnyt aiemmin kuin muut. Ja tavallisia ihmisiähän ne pph:tkin on! Mitäs sitten kuvittelitte? Silloin tosin vahvistuu se käsitys kun kotona hoidetaan kodinomaisesti (mikä tarkoituskin ja monesti se syy miksi pph valitaan hoitomuodoksi!). Päiväkodissa useinvanhemmilta unohtuu että hoitajatkin ihan tavallisia kadun tallaajia...
Ikävän paljon ikäviä juttuja olen vuosien saatossa kuullut.
Liputan päiväkodin puolesta henkeen ja vereen.
Mutta olennaista on, missä ko. poika on uhrinsa pokannut? Ja oliko alistussuhteensa alkaessa vielä kotona?
Sitä paitsi, eikös pedofiileistä iso osa ole itse lapsena joutunut pedojen uhriksi?
No, en luottaisi kuitenkaan tuollaiseen hoitopaikkaan ja vaihtaisin sitä. Kunta on velvollinen järjestämään ainakin pk-paikan, mutta se voi olla sitten kaukana.
Tuttavani lapsi on tällä kyseisellä pph:lla ja aina kun näen lapsen hoitajansa kanssa, niin mukana kulkee se aikuinen poika ja leikkii usein tän hoitolapsen kanssa. Hoitotäti on mielestäni tosi herttainen ja kiltti ja uskon tämän vilpittömästi rakastavan hoitolastaan. Mutta se hänen aikuinen poikansa saa minulle kylmänväreitä: Mitä h...iä aikuinen poika pyörii kaiket päivää ÄITINSÄ ja tämän 3 vuotiaan hoitolapsen seurassa??!! En ymmärrä! Lapsen äiti myös tietää asiasta, muttea on itsekin yh, eikä pysty maksamaan muuta hoitajaa (kyseinen hoitotäti tavallista edullisempi).
jatkunut 5v.
Arvatkaapa vain, vienkö poikaa enää sinne...
Voikohan kaupunki " pakottaa" viemään???
[/quote]
Niin mutta tarkoitinkin, että osoittaako kaupunki jonkun uuden pph:n vai onko se vain " voivoi" ?
Vierailija:
Niin mutta tarkoitinkin, että osoittaako kaupunki jonkun uuden pph:n vai onko se vain " voivoi" ?
olen kirjoittanut aiemmin täällä naapurista joka on päässyt linnasta pedofilian takia ja jota inhoan ihan helvatisti. toi tosin ei asunut äitinsä kanssa joka on pph. äiti ei enää hoida kotona lapsia-varmaan työnantaja siis kaupunki kielsi....
kuin se, että ihmisestä kasvaa pedofiliaa harrastava aikuinen!
Niissä vanhemmissa varmasti jotain mätää, kenties itse hyväksikäyttäneet lastansa. EN IKINÄ vie lastani pph:lle, olen kuullut niin kamalia juttuja JA tiedän myös yhden pedofiliatapauksen lähipiiristä (pph:n mies oli pedofiili).
Älä missään nimessä enää vie lastasi sinne hoitoon. Jos pelkkä tupakoiminen sisällä saisi minut perääntymään!! Mikään raha ja työ ei ole niin tärkeää että lasten täytyy kärsiä ala-arvoisessa, vahingoittavassa hoidossa!