Mitä ajattelet äidistä, joka
kiipeilee lastensa kanssa leikkipuiston kiipeilytelineissä, laskee liukumäestä ja keinuu kiikuissa?
Kommentit (9)
joka viitsii myös leikkiä näiden kanssa.
Muut äidit joskus tuijottelevat/mulkoilevat, mutta tekevät sitä muutenkin nuoren ikäni takia. Jos nyt 23 on vielä kauhean nuori.
Siinäpä on hauska ja ihana äiti, joka todella nauttii lastensa kanssa leikkimisesta ja olemisesta!
Haluisin olla samanlainen.
t. äiti puistonpenkilta.. se joka näpyttelee aina kännykkäänsä ja huutelee komentoja lapsilleen
Kun lapsi ei itse osaa kävellä tai kiipeillä jne tarvitsee hän äidin mukaan näiden mahdollistamiseksi.
Ei osaa antaa lapselleen mahollisuutta leikkiä yksin ja kehittää itseään sekä sosiaalisia taitojaan muiden lasten kanssa. Hermostunut äiti pyörii mukana leikkimässä kun ei osaa antaa lapsen olla.
mutta jos lapsilla on kavereita, tyydyn keinumaan ja keinuttamaan. :)
Oon pieni (150cm) ja hoikka joten ei tuota vaikeuksia riehua puistoissa :) Lapset tykkää ihan hulluna kun mutsikin laskee liukumäkeä, kiipeilee, tekee hiekkakakkuja yms. Annan kyllä lapsille tilaakin ja mahdollisuuden leikkiä omia, käyttää mielikuvitusta yms ja osaan olla muutakin kuin se mukana leikkivä mamma. Tietenkään en joka puistokerralla siellä laitteissa riehu, mutta aina silloin tällöin. Mulle on yks lysti mitä muut puistossa olijat ajattelevat, kerran yks mamma sano et " nämä leikkivälineet ovat kyllä tehty lapsia varten" ja häneltä sain kyllä negatiivista palautetta, että pitäisi tulla sinne penkille istumaan ja antaa lasten leikkiä itsenäisesti. En häntä totellut vaan jatkoin lasten kanssa leikkimistä.
Kyllä minä ainakin lasten sen positiiviseksi asiaksi jos toisinaan tekee tuota, ei tarvitse joka kerralla, mutta kai se on lapsistakin kivaa jos äiti joskus tekee jotai hauskaa :)