Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan toista lasta. Mies haluaa erota ja ottaa esikoisen kokonaan itselleen.

Vierailija
23.06.2007 |

Mulle jäisi sitten tämän tulevan lapsen huoltajuus.

Miehen ja oikeastaan minunkin mielestäni lapsella kuuluu olla pysyvä koti. Lapset näkisivät kyllä toista vanhempaansa joskus lomilla, halutessaan.

Mitä mieltä tällaisesta järjestelystä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä lapsi haluaa. Musta olisi parempi pitää sisarukset yhdessä, vaikka eivät olekaan vielä luoneet suhdetta toisiinsa

Vierailija
2/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko suostua siihen, mitä mies haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasesta ei hyvä seuraa. törkeää olisi erottaa sisarukset.

Vierailija
4/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tollasesta ei hyvä seuraa. törkeää olisi erottaa sisarukset.

Vierailija
5/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tilanne olisi kyllä mahdollisesti niin pitkällä, että olisi pakkorako. Pelkän miehen haluamisen pohjalta en koskaan lapsen huoltajuudesta luopuisi, vaikka odottaisinkin uutta lasta.

Vierailija
6/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko ihan oikeasti elää niin, että näkisit omaa esikoistasi vain lomilla tms.? Miltä lapsestasi mahtaisi tuntua? Mielestäni tämä on aivan järkyttävä ajattelutapa. Lapset ei ole mitään huonekaluja, joita jaetaan sulle-mulle-periaatteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhä hullummaksi menee......Lapsia tehdään ja erotaan, otetaan uusi mies, taas lapsi jne...Itsekkäitä ja moraalittomia ihmisiä. Ja lapset kärsii kaikkein eniten.

Vierailija
8/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n pohdinta ei ole lainkaan hullumpi. Edellyttää toki vanhemmilta hyvää yhteistyötä sisarusten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako mies jonnekkin kauas, jos ei normaalit viikonlopputapaamiset hälle riitä?

Vierailija
10/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä normaali elämänvaihekrisii, jota ette osaa käsitellä? Vai oletteko molemmat hulluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehdotti eromme jälkeen, että " anna lapsi mulle niin mä teen sulle uuden lapsen ja sä saat sitten sen."



Kaikkia hulluja maa päällään kantaa. Exä lopulta menetti kaikki tapaamisoikeutensa lapseen muiden hullutustensa takia.



Älä, ap, vaan suostu miehen ehdotukseen!!

Vierailija
12/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän voi hommata uuden miehen ja tekee sille rakkauslapsen ja eroaa ja löytää taas uuden ja sillekin voi tekaista vielä yhden.

Mies myös löytää uuden naisen ja rakastuu ja haluaa eheyttää tämän ihanan tunteen ja tekee lapsen. Ero voi tulla ja taas löytyy joku kiva pimu, kenen kanssa eletään sitä elämän suurinta rakkautta ja tekaistaan pari lasta.



Te saatte elämässäne vielä paljon aikaiseksi. Onnea valitsemallenne tielle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Riippuu mitä lapsi haluaa. Musta olisi parempi pitää sisarukset yhdessä, vaikka eivät olekaan vielä luoneet suhdetta toisiinsa

Vierailija
14/14 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsille voisi kehittyä ihan hyvä suhde, sillä voisivat nähdä joka viikko (esim. kuun 1. ja 3. v-loppu esikoinen tulee äidin luokse, ja kuun 2. ja 4. v-loppu kuopus menee isän luokse, lapset olisivat yhdessä joka viikonloppu+tietenkin kaikki lomat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän