Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiinnitysvuotoa????

23.06.2007 |

eli nyt menossa kp 22...kierto ollut yleensä 29. nyt sit eilen tuli pariin otteeseen vähän puneratavaa valkovuotoa. vaan vessa paperiin ei siteeseen ollenkaaan. menkka aika ois vasta viikon päästä. onko tämä nyt sitten mahdollisesti se merkki et ois vauveli tulossa??? ekasta lapsesta tuli menkkojen aikaan vähän vuotoa...mut nyt tulee viikon etuajas. Kommentteja!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ekspertti, mutta luullakseni sun kiertopäivät on aika myöhäiset kiinnittymisvuodolle. Laita hakuun sana kiinnittymisvuoto, sieltä löytyy jotain tietoa.

Oikein paljon plussaonnea sulle!

AnniHelen@

Vierailija
2/12 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnittymisvuotoa. Ei mun mielestä ole ollenkaan myöhäinen kp22 kiinnittymiselle. Mulla ovis on ollut yleensä vasta kp17-18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käsittänyt niin, että kiinnitysmisvuoto tulis pois siinä vaiheessa, kun menkkojen pitäis alkaa. Mulla tuli menkkojen alkamisaikaan pari tippaa verta ja olin tietty ihan varma, että nyt siteet kehiin. No, vuotoa ei tullutkaan sen enempää, vaikka useamman päivän kärsivällisesti odottelin. Pakko oli sit testata ja kaksi vahvaa viivaahan siinä testissä oli.

jazuliini rv 8+1

Vierailija
4/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vuotoa tulee viikon verran silloin kun menkat olis pitäny alkaa? Ja nyt kun kiertopäivä on jo 39 niin tulee kananmunalimaa?? Äh mun kroppani on iiiihan sekaisin :E

Vierailija
5/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vuotoa tulee menkkojen aikaan niin eikö silloin ole menkat ;-)

Vierailija
6/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisitko ensimmäisen viestin? Puhutaan tuhrusta ja vaal.punaisesta vuodota. Veikkaisin että kolmekymppisenä osaisin jo tunnistaa menkat ;D

Vierailija
7/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en kun en osaa edes kirjoittaa typottamatta :E

Vierailija
8/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun munasolu kiinnittyy kohdun seinämään niin joitain pieniä verisuonia rikkoontuu ja siksi tulee pientä vuotoa.

Vierailija
9/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta!

Vierailija
10/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutankin mielipiteeni =). Olen Enkeli1977 kanssa samaa mieltä. Vertasin vaan mielessäni sun kiertopäiviä omiini ja siksi tuntui, että ei voisi enää olla kiinnitysvuotoa. Vaikka suht samoilla päivillä mennäänkin. Juhannus sekoitti omat laskuni hetkeksi...

Itse pongailin eilen vuotoa, jota kovasti toivoisin kiinnitysvuodoksi. Kp:t oli eilen 19 ja dpo 6.

Kerro sitten Muumimamma miten sun kävi! Plussaonnea!!!

Sekoileva Annihelen@

Vierailija
11/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmasta heitosta, olen tosi aloittelija näissä kuumeiluasioissa enkä ennen tälle palstalle rekisteröitymistä tiennyt että sellaistakin on kuin kiinnittymisvuoto! oppia ikä kaikki.

Vierailija
12/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kaikkea sitä oppii, minä myös vaikka neljä muksuakin on (luomusti ovat saaneet alkunsa enempiä " yrittämättä" ja nyt kun oikein kovasti haluaa vielä yhden niin eipä se niin vaan tulekaan. Opin itsestäni ja naisen hormoneista jatkuvastu uutta. Tärppionnea kaikille :)

Lastwish kp39/33 yk 5?

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish