Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva poikkitilassa masussa...

Vierailija
07.10.2008 |

Ketään kellä kokemusta tästä. Oon viikolla 34+5 ja viikko sitten ultrattiin että vauva on pokittain. Vauva on on vielä isokokoinenkin. Lääkäri ei kertonu sen kummemin mulle tästä, vaan sanoi että katsotaan miten käy.

Mulla on neljä synnytystä takan ja kaikissa on vauva kääntyny pää alaspäin viimeistää viikolla 32.

Onkohna mitään mahista synnyttää poikkitilavauva alakautta? Kun en missään nimessä haluais mitään leikkausta:( Käänöstä kuulemma yrittävät joskus rv. 37 tienoilla, mut ei kuulemma tod.näk tule onnistumaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä edellä vai? Vaiko maha edellä? Tsiisus, pitääkö tällaista edes miettiä?! Kuolette molemmat siihen synnytykseen.

Vierailija
2/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiolla joudut vauvasi synnyttämään. Minulla vauva kääntyi synnytyksen aikana perätilasta poikkitilaan ja jouduttiin tekemään kiireellinen sektio. Ota ihan rauhallisesti, jospa vauvasi vielä kääntyisi pää alaspäin. Sektiostakin selviää hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta itselläni oli tilanne että rv36+5 vauva oli poikkitilassa ja neuvolan lääkäri ja äitipolin lääkäri sitä mieltä, että ei mahdu kääntymään. Rv 38 tehdyssä tarkastuksessa lääkäri arvioi vauvan olevan raivotarjonnassa, mutta epäili arviotaan sen verran, että määräsi ylimääräiseen ultraan, jossa tosiaankin todettiin vauvan kääntyneen itsekseen oikeaan asentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä