Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvaa hankkimassa

Vierailija
22.06.2007 |

Aiomme avopuolisoni kanssa yrittää hankkia ensimmäistä vauvaa. haluaisin tietää kuinka kauan teillä on kestänyt ennen kuin olette onnistuneet vauvan hankinnassa?

äidiksi haluava

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pillereitten lopettamisen jälkeen meni n.13 kk kun esikoinen sai alkunsa ja nyt on kierukka ollu pois n.17kk eikä pikkusisarusta kuulu...

Vierailija
2/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin pillerit heinäkuulla,nyt on mennyt kohta puolin 4 kuukkautta.Ei ole vielä tärpännyt.Ensimmäisen lapseni kohdalla lopetin pillerit 5kuukkautta meni,kun tulin raskaaksi.Äiti 76

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie lopetin pillerit toukokuussa 2007 ja nyt olen kuudennella viikolla raskaana, esikoinen tärppäsi heti ensimmäisellä kierrolla. Nyt toista pienoista odotamme innolla, mutta pieni pelko kaivaa mieltä, jos kaikki ei menekkään hyvin=) Toivomme parasta kuin itsellemme ja kaikille muille=)

Vierailija
4/8 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lasta ei todellakaan hankita. Kuulostaa samalle kuin olisi autokauppaan menossa ostamaan autoa tuosta noin vaan.

Yhden lapsen äitinä ja toista jo vuoden halunneena sanon vaan, että lapsi on oikeasti lahja.

Vierailija
5/8 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin raskaaksi heti ekasta yrittämästä...ei vaikeeta siis ollut... kaikki on sanonut että tosi hyvä tuuri kävi kun toiset ovat yrittäneet monta vuotta ennen kuin ovat onnistuneet.

mä aavistin jo ennen raskaustestiä että oon raskaana, kerroin innostuksessani jo äidillekkin ennen testin tekoa että saatan olla raskaana kun siltä tuntuu..

ei muuta kun onnea yritykseen

Vierailija
6/8 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit 2005 toukokuussa ja saman vuoden marraskuun lopulla huomasin olevani raskaana. Tammikuun ultrassa raskaus sitten varmistui tuulimunaraskaudeksi ja päädyin kaavintaan. Meni vuosi jonka jälkeen lopulta tulin uudelleen raskaaksi, vaikka yritimme heti uudelleen, kun oli mahdollisuus. Toinen raskauteni on sujunut hyvin peloista huolimatta.

Lähipiiriini kuuluu useita pareja, joilla on mennyt vuodesta jopa lähes kahteen vuoteen, ennen kuin heillä on tärpännyt.

Tottakai kuulee myös näistä, joilla tärppää miltei välittömästi, kun ehkäisyn jättää pois.

Vierailija
7/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut, ettei lapsia hankita eikä kaikki lapsia saa vaikka kuinka haluaisi. Viiden vuoden lapsettomuus takana. Lähipiirissä paljon, joilla on tärpännyt ekasta ehkäisemättömästä kierrosta. ' ' Normaali' ' aika raskautua on vielä noin vuosi yrityksen aloittamisesta. Sen jälkeen kannattaa hakeutua tutkimuksiin, ellei vauvaa ole kuulunut.

Vierailija
8/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit huhtikuussa ja nyt viikko sitten sain tietää olevani raskaana. Viimeksi tulin pilleireiden kanssa raskaaksi. Raskaus vain päättyi ikävästi. Sain tietää sikiön olevan niin sairas, että mahdollisuudet syntyä elävänä olivat minimaalliset. Raskaus viikkoja 22 kun synnytys käynnistettiin. Kuollut poika. Toivottavasti nyt menee paremmin! Pelottaa!

Onnea yritykseen hirveästi!!

ä