Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT-06 JUSSINA***

22.06.2007 |

pistimpä nyt pinon,kaikki loput eloiset siirtykääs mars nyt tuonne suljetulle!!!!!!!

ja HYVÄT JUSSIT kaikille!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lomalta palattu ja hiukka hukassa, missä täällä mennään??? Missäs kaikki luuraa????

Vierailija
2/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hakemus http://groups.msn.com

Hakemukseen riittävät tunnisteet, lasten nimet, iät jne.

Samoin kaikki muut aktiivi-elokuiset, loputkin mukaan! Ainakin Puppe ja MiniK vielä on joukosta poissa. Taitavat monet kyllä olla avohoidossa näin juhannuksena, mutta tulkaahan takaisin pakkopaitaan sen jälkeen.

Hyvää juhannuksen jatkoa, nähdään iltalääkkeillä!

Pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippi,vieteri yms eloisat??!!! käykää laittaa hakemus pöpilään!!!!

Vierailija
4/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päässä heittää sen verran, että vertaistuki on korvaamatonta. No, minä piiloblondi en tietenkään osaa edes astua ovesta eli etusivulla kävin, mutten edes sitä ovea löytänyt...AUTTAKEEE!!!

Vierailija
5/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan oli tosiaankin se etusivu. Meidän oma sivu on siis

http://groups.msn.com/Elokuun2006vauvat

Tota kun klikkaat niin eteesi tulee hakemus. Anteeksi vielä kömmähdys. Otan tujummat iltalääkkeet.

Pumpuli, joka nyt ymmärtää, mikset päässyt juhannukseksi avohoitoon...

Vierailija
6/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... voisi laittaa minulle vähän neuvoja miten tämä homma toimii! Tyhmä kun olen, en ole tuota juttua ennen käyttänyt. Ilmoittauduin mukaan. Mitäs sitten, valaiskaa tyhmää!!! Pitkän tauon jälkeen tahtoo mukaan!

Teippi ja Iiris

Vierailija
7/11 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nyt pitkän prosessin jälkeen tietoni tulemaan...

Vierailija
8/11 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ku oot tehny jäsenhakemuksen ni piälliköt hyväksyy sut ja pääset keskustelee..teippi kandee lukee edelliset/nen pino siellä oli paljon kaikkee juttua. kannattaa laittaa joku tuntomerkki että tunnistetaan..

Vierailija
9/11 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tullut mitään viestiä. Ehkä se tämä juhannus sotkee kuviot. Nyt en ehdi aikaisempia pinoja lukemaan, kun kone Kreetalle lähtee huomenna aamulla kahdeksalta ja tekemistä on vielä ylinkyllin. Täytyy yrittää päästä mukaan lomaviikon jälkeen!

T:Teippi

Ohjeita voipi laittaa: teippi74@hotmail.com

Vierailija
10/11 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air, Teippi ja vielä yksi T:llä alkava elokuinen, teidän hakemuksenne on hyväksytty, tervetuloa Suljetulle Osastolle!

Sähköpoistia ei välttämättä tule omaan postiin, kuten Teippi ei näemmä ole saanut, mutta kun käy tuolla http://groups.msn.com sivulla ja vasemmalla laidassa lukee omat yhteisöt, niin siellä on tuo Elokuiset. Nyt en ehdi enempää selostamaan ohjeita, mutta tosiaan jos ongelmia tulee niin tsekatkaa aiempia pinoja.

Kadoksissa olevia lampaita huhuillaan vielä. Huomaattehan taustailemaan viime aikoina jääneet, että osastolla vaaditaan lääkeiden ja terapioiden saamiseksi aktiivisuutta, joten näppis tärisemään =)

Pumpuli

Vierailija
11/11 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nyt sisälle, mutta olen ihan käsi, kun olen joskus Yahoon ryhmässä ollut ja se on ihan erilaista. Yritän tässä saada aikaiseksi jotakin tekstiä johonkin, tosin saa nähdä, mihin päätyy.