***JOULUKUISTEN JUHANNUS***
Kommentit (5)
Täällä meillä päin ei juhannuksena olekaan vapaa päiviä, muut pyhät sitten. Joten kotona ollaan ja mies töissä.
Tuntuu tosi hassulta, että " on" vaan yksi lapsi, vaikka niitä on kolme (kohta). Esikoinen mummulassa ja tulokas vielä masussa. Silti pari viikkoa vain yksi lapsi. Ihanaa, mutta haikeaa. Nauttikaa Suomen ihanasta kesästä, luonnosta ja vapaista!
Doshijas & Tulokas 14+4
Oon siivonnu koko aamun kun tulee kanssa vieraita meille. Saunotaan ja syödään hyvin ja paljon ;P Lapsille kuurasin juuri uimaaltaan kanssa talvisäilöstä ja laitettiin saunan padan alle jo valkkia että saavat lämmintä vettä jossa polskia (meillä siis pihasauna) Löysin myös vanhan asukin kätköistä kaks vanhaa löylykiulua ja hih, kävin hakemassa kukkia ja nyt koristavat saunanterassia. Pitäähän saunakukat olla saunaan sopivissa astioissa ;D Nyt vaan on selkä jo aika naatti kun on niin touhunu ja tuo kuuraus nyt ei ollut ihan se paras homma raskaana!
Toistaseks ulkona on tosi lämmin!! Mahtaako olla ihan ukkosilma...toivottavasti ei tänään vielä olis! Lapset on niin ottaanu että päästään pihalle syömään ja ihan kiva se itekki olis (vaikka siivoominen on helpompaa toki sisällä tiskikoneen vieressä ;)
Masuun ei mitään ihmeellistä..tänään en taas tässä touhussa oo huomannu että potkiiko vai ei..Eilen totesin miehelle että heti potkittiin urakkalla kun tuli eilen syötyä vaikka ja mitä!! Jos syönki normaalisti liian vähän ettei energiaa riitä pikkaselle...tuskin, eiköhän musta riittä vaikka en söis mitään =)
Nyt pitää vielä mennä tekemään loppusilaus siivoomisessa (lastenhuoneen unohdan suosiolla, ihan turhaa työtä) mut jos keittiön sais vielä loppuun.
Kaunista iltaa kaikille!!
Hippuskainen ja hippu 17+4
Onpas hiljaista.....
On ollut vallan ihana juhannus. Ei lähdetty sukuloimaan vaan käytiin grillaamassa ja ongella. Ja tänään ollaan levätty edeltäneen viikon raskaat työpäivät pois:-) toisaalta harmitellu ku ulkona paistaa aurinko, mutta nyt on levätty ja huomenna jaksaa nauttia kauniista auringosta.
Tänään taas ehkä oli potkuja????? semmoisia hentoisia kun olin vähä niinku kaksinkerroin (maha jalkoja vasten). ja huomenna sitten pyörähtää taas uusi viikko käyntiin:-)
Tuskaillu olen myös.... taas olisi kauhea pesänrakennusvietti eikä tuo talo valmistu vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääääään aikaan:-/ kädet syyhyäis tekemään asiota, joita tässävaiheessa ei voi tehdä ja sisustuskaupat repii puoleensa: Mutta missä sitä säilyttäis näitä uusia ihania tavaroita. Eikä tällähetkellä rahaakaan hirveästi ole.
No mutta juhannusta tulin toivottamaan
P-M rv 14+6
Olittepa ahkeria männä viikolla, kiva =)
Minä koetan kertoilla kaiken tässä samassa viestissä.
Pahoittelut täältäkin poismenneiden pienokaisten puolesta ja voimia.
Nimimerkkini tulee Anna kirjoista, joita olen lukenut uudestaan ja uudestaan ja aina ne mua itketää...
Oma elämä? Mikä se on? No öh, siis suurinosa ajasta menee luonnollisesti tässä omalla mäellä lehmiä (meillä on sitten parsinavetta jos joku haluaa tietää =) ja perhettä hoivaillen (mies ja tyttö joka täyttää syksyllä 6 vuotta ja 4-vuotias poika). Lisäksi minut usein löytää tuolta on-linen puolelta keskustelemassa henkeviä ;) mainio paikka tuulettaa rasittuneita aivoja. Kuulun muutamaan yhdistykseen joissa olen kohtalaisen aktiivinen, tärkein ehkä tämä omalla kylällä toimiva kylätoimikunta. Kun saan kirjan käteen luen sen suurinpiirtein samantien. Nyt odottelen uusinta Harry Potteria ilmestyväksi tarkoitan siis englannin kielistä versiota, siinä on taas surkastuneille aivoilleni tekemistä useammaksi päiväksi. Lisäksi olen valtavan sosiaalinen ja usein kaipaan juttuseuraa jota kyllä aina tarvittaessa jostain löytyy, voin keskustella vaikka tikusta jos tarpeen. Meillä on koiria ja kissoja ja akvaario joita ilman on vaikea kuvitella elämää. Lisäksi kaikenlainen pikkutouhuilu on kivaa puutarha, leipominen, ompelu kaikki käy mutta aika ei vain tunnu riittävän kaikkeen. Olisikohan se nyt siinä...
Oma mahani kasvaa sellaista tahtia, että mä vietän varmaan joulukuun kotosalla kun en enää vaatteisiin mahdu... Painoa on jonkin verran liikaa, kertynyt imetysten aikana (!?!) Juu, mulla ei raskausaikana maistu ruoka mutta imetysaikana mä olen aivan hormonien vallassa, kamalaa! Nyt miinusta noin 7 kg. Katsotaan kuin käy tällä kertaa. Vimeeksi tuli +7 kg ja ekalla +10 kg.
Ihania suunnitelmia teillä kaikilla oli juhannukselle, sää oli ainakin suosiollinen. Paluu arkeen koittaa vähitellen, lepäilkäähän vielä huominen.
Rilla-ma-rilla ja tonttunen 13+5
Hassua, että olen eka :)
Me ollaan ihan kotosalla ja tuttavapariskunta tulee tänne meidän 1.5 vuotiaan kummipojan kanssa. Samalla on sitten tuolle meidän poitsulle seuraa. Pääsevät pojat kahluualtaaseen polskimaan ja me grillataan.
Olin eilen shoppailemassa ja siellä bailatinossa. Ihanaa oli. Mukaan tarttu uus kesämekko Veromodasta. Sellanen siniturkoosi palloinen, jossa helma lähtee jo tissien alta. Hassua oli ottaa koko 40, kun yleensä olen kokoa 34. Mutta tämä istuu tosi hyvin mamma-mekoksi kun lyhensin olkaimia. Helma korostaa kivasti masua ja on vilpoinen. Veromodassa oli muutenkin paljon kivan näköisiä tunika-mallisia paitoja ja niiden topit on aika pitkiä. Oikeastaan olen ostanut kaikki lempivaatteeni aina Veromodasta. Täytynee mennä kalastelemaan sitten alennusmyynteihin jos jotain kivaa vielä löytys.
Illalla mun ystävä laitto mulle suihkerusketuksen. On hassua olla ruskea, kun yleenäs olen tosi valkoinen tai punainen. Nyt ei tarttenut ees meikkivoidetta laittaa kun tasoittaa kivasti mun normaalisti vaaleanpunaisia kasvoja.