Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa tuleva koulu!

Vierailija
22.06.2007 |

Olen monta vuotta ollut kotona lasten kanssa. Nyt syksyllä olisi edessä opiskelut. Miten pärjään? Kaikki asiat, kuten ruotsi, englanti yms. on unohtuneet.

Pelottaaa :' (

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitivuosien jälkeen raahauduin takaisin koulun penkille. Postiiivinen yllätys: olin tosi hyvä oppilas, olin innoissani oppimisesta ja olin tehokas! Sitä se kotiäitiys teettää.

Terveisin

Kauppatieteiden maisteri

Vierailija
2/3 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se kaikki riippuu. Että palaako kotoa töihin/opiskelemaan mielellään ja innoissaan - vai puolipakosta, kun kotihoidontukikausi päättyy tms.

Noita kieliähän ehdit loistavasti treenaamaan jo ennen syksyä. Otat aamuisin tavaksi lukea vaikka uutisia bbc:ltä ja svt:n kotisivuilta. Kummasti se vetreytyy, ja samalla sivistät itseäsi. Oman ammattialasi sanastoa voit myös kerrata. Eikä mene kuin reilu vartti aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vierähtänyt 8 vuotta siitä, kun viimeksi olin ollut ruotsin tunnilla, sain kuitenkin AMK:ssa virkamiestasoisesta ruotsinkokeesta vitosen (arvosteluasteikko 1-5, 5 ollen paras). Matikka meni aikoinaan lukiossa ihan päin hemmettiä, joka toisen kurssin reputin, mutta nyt sain kuitenkin vitosen matikastakin AMK:ssa.

Arkielämässä ovat taidot huomaamatta parantuneet. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme