luottaisitko tällaiseen mieheen? selvinpäin aivan ihana,
tehdään yhdessä kaikkea kivaa, on hellä ja huomaavainen, laittaa ruokaa jne. mutta kun saa päähänsä jotain esim alkoholia, muuttuu aika paljon, jos esim sanon meneväni ystävän luokse, kysyy kenen vitun ystävän, mä tapan sen ystävän.
tutustuin mieheen, joka on aivan ihana ja kiva, mutta juo aika usein ja puhuu tyhmiä juodessaan. onko syytä pelätä hänen toteuttavan uhkauksiaan jollakin tavalla? vai onko tuo vain harmitonta känniläisen pölinää? sitä vielä, että sitten kun kerron kenen ystävän luokse menen, niin rauhoittuu. epäilee varmaan jostain miesystävästä tms.
Kommentit (8)
Jos pitää kysyä, niin luultavasti en. Naisen vaisto on harvoin väärässä, monesti sitä vaan yrittää järkisyillä peitellä.
Humala vähentää estoja, ja silloinhan totuus tulee julki. Siksi musta on outoa, kun ihmiset selittelee, että mä nyt olin sellanen, kun mä olin vaan humalassa. Kun se on oikeesti just toisin päin. Humala ei oo mikään selitys, vaan se osoittaa millainen ihminen on oikeesti.
En kuuntele hetkeäkään, että minulle puhutaan noin. Minulle ei vittuilla, haistatella tai törkyillä. Suosittelen pysymään kaukana.
Se aiheuttaa mielihyvää ja siitä seuraa aivan vääränlaista käytöstä. Sun kannattaa ehkä lukea hieman enemmän alkoholin vaikutuksista. Ei humala ole myöskään mikään puolustus tai syy huonole käytökselle.
oli tosi hyvä tyyppi selvinpäin. puhelias, ystävällinen, hauska seuramies. kännissä joskus aggressiivinen ja sanavarasto ihan kuin eri tyypillä. tunnusti sitten kerran kännissä, että sairastaa skitsofreniaa.
selvänä. Mutta silloin harvoi kun otti, tuli ihan omituiseksi, aggressiiviseksi
ja surkutteli itseään, kun kukaan ei hänestä pidä jne. Itse selitti, että
johtui hänen epilepsialääkkeistään. En tiedä, mutta oli aika pelottava,
oli koko ajan haastamassa riitaa
eli tasapaino alkaa heittää. Känniaggressiivisuus kertoo siitä, että normaali pidättyvyys on väistynyt ja niitä tunteita alkaa tulla pidättelemättä esille.
yksi näistä luuserimammoista, jotka tällä palstalla ruikuttavat juopoista hirviömiehistään, jotka menevät ja tulevat kuten huvittaa.