Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hihi, kuulin eilen olevani tuulitunneli...

Vierailija
21.06.2007 |

olen pitänyt rakastajaa. Hänellä on kovin pieni muna, suunnilleen kaksi (naisten) sormea paksu korkeintaan. Eilen jätin hänet, ja hän sanoi loukkaannuksissaan minun olevan isopilluinen tuulitunneli. Olen synnyttänyt, synnytykseni oli vaikea enkä ole ihan entiselleni palautunut, mutta kuinkahan paljon tästä menee loukatun itsetunnon ja pienen munan piikkiin ja paljonko mun todelliseen kokooni...?

Kotona on isomunainen mies jolla vaikeuksia pidätellä omaa laukeamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveä kuin ladonovet...'

Eikä taida tajuta olevansa itse hieman pieni....=DDDDD

Vierailija
2/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa jyystää paljon kauemmin kuin ennen. Kullia on vaikeampi saada kivikovaksi synnyttäneessä, väljemmässä pillussa. Vaimo kyllä nauttii. Mitenköhän voisi hienovaraisesti esittää toiveen, että vaimo voisi treenata noilla aquaflexeillä, kun ne on kerran yhteistuumin ja varoin hankittu. Tiukassa pillussa laukeaminen tuntuu tajunnanräjäyttävältä. Tuota tunnetta on kova ikävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pimpan niin piukaksi kuin haluat, ja orgsmitkin samalla herkistyy. Olen 3:n muksun äippä, ja aloitin kuulien käytön ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Ja tavaksi on jäänyt.

Vierailija
4/6 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsekseen pystyy lantionpohjan lihaksia jumppaamaan ja on kyllä oma moka, jos jää synnytyksestä paikat väljäksi.

Itselläni 4 alatiesynnytystä takana ja paikat ei oo löystyneet yhtään.

Mun miehellä on varmaankin keskikokoinen kalu (en tiedä, kun en oo muiden kans koskaan puuhastellut) ja nautimme seksistä molemmat, täysillä.

Vierailija
5/6 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei se oikeiden lihasten paikallistaminen ei kuulemma onnistu, kuten itselläni. Geishakuulat pakottavat ne tärkeät lihakset työskentelemään.

Vierailija
6/6 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma emättimeni venyi tosi pahasti synnytyksessä, olin ennen tosi tiukka. Nyt tuntuu, että mies laukeaa ainoastaan tässä yhdessä asennossa. :´( Nyyh!

Vierailija:

Nykyään saa jyystää paljon kauemmin kuin ennen. Kullia on vaikeampi saada kivikovaksi synnyttäneessä, väljemmässä pillussa. Vaimo kyllä nauttii. Mitenköhän voisi hienovaraisesti esittää toiveen, että vaimo voisi treenata noilla aquaflexeillä, kun ne on kerran yhteistuumin ja varoin hankittu. Tiukassa pillussa laukeaminen tuntuu tajunnanräjäyttävältä. Tuota tunnetta on kova ikävä...