Laihtuminen on ihmeellistä
Yli vuosi sitten aloin karppaamaan, laihduin nopeasti 16 kg. Sitten lasku pysähtyi, aivan normaalipainon ylärajalle. Paino pysyi samassa lähes puoli vuotta, syömisiä en muuttanut mitenkään. Edelleen samalla tavalla syöden olen taas alkanut laihtua, muutamassa viikossa on mennyt 4 kiloa. Milloinkahan tämä pysähtyy.
Siis, en valita tosiaankaan, mutta aika henkimaailman hommaa tämä painon pudottaminen on. Painonvartijoissa en laihtunut 3 kuukaudessa kuin 400 grammaa, vaikka kävin ihan ryhmässäkin enkä lintsannut pointseista yhtään.
Kommentit (14)
Ainoa mitä saat itsellesi aikaan on ummetus, hiustenlähtö ja laihtuminen tulevaisuudessa vielä vaikeampaa.
Hienoa, onnittelehan itseäsi kroppasi tuhoamisesta....
Noudatin pointseja suurin piirtein, mutta katsoin kyllä että söin terveellisesti eli en käyttänyt päivän pointseja lihapiirakkaan tai pizzaan vaan söin perinteisen lautasmallin mukaisesti.
Vierailija:
Ainoa mitä saat itsellesi aikaan on ummetus, hiustenlähtö ja laihtuminen tulevaisuudessa vielä vaikeampaa.
Hienoa, onnittelehan itseäsi kroppasi tuhoamisesta....
Käsitit varmaan väärin. Olin pv:ssa noin vuosi ennen karppauksen alkua, sen jälkeen karpilla menty koko ajan. Tukka on päässä ja kakka kulkee. En usko, että voin olla säästöliekillä, kun kalorilaskurin mukaan menee jotain 2900 kcal päivässä.
kokeilin kaikki mahdolliset kuurit, mutta ei onnistunut.
Olen karpannut 6 kuukautta ja paino on tippunut 33 kiloa. Olo on mahtava ja syödä saa niin, että koskaan ei ole nälkä. Aion pysyä loppuikäni karppina.
Terveellinen tapa laihduttaa, en ymmärrä karppaajia.
Nyt ollaan menossa kavereiden mökille ja minua ärsyttää jo etukäteen se pullan ja patongin tuputus. Kaverini ei ymmärrä, että miksi minulla on omat ruoat.
Kaverini on ylipainoinen ja sillä on huono iho. Olen yrittänyt monta kertaa puhua hänelle karppauksen hyvistä puolista, mutta kun ei ole kuin lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Otan siis omat eväät matkaan, loukkaantukoot isäntäväki kuinka haluaa.
ja sanon kyllä, että PV:ssä näin eniten nälkää ja maha oli huonona. Ei sovi se kaikille.
Karppaaminen taas ei onnistu mulla siksi kauaa, että tää maailma on niin hiilarinen ja terveellinen ruokailu tuli liian kalliiksi.
Kalliiksi karppaaminen tulee siis siksi, koska kasvikset ja kunnon liha on niin kalliita.
siitä kiinni kynsin hampain. Kunnes antaa periksi ja taas mennään. t. joskus painonvartijoissa kärvistelemättä 18 kg pudottanut
En olisi kyllä jaksanut odottaa puolta vuotta, ellei karppiruoka olisi ollut niin hyvää. Oikeastaan en enää edes yrittänyt laihtua tai siis odottanut sitä, ajattelin että näin vain syön. Mistähän se muisti sinne kroppaan oikein tulee. Joka tapauksessa, kiva nnyt olla sen rajan alapuolella.
ap
Vierailija:
Oletko joskus aiemmin painanut pidemmän aikaa sen verran kuin missä painossa sulla oli tasanne? Se on aika tavallista. Kropalla on jossain muistissa sellainen paino ja se pitää siitä kiinni kynsin hampain. Kunnes antaa periksi ja taas mennään.
Vierailija:
Mistähän se muisti sinne kroppaan oikein tulee. Joka tapauksessa, kiva nnyt olla sen rajan alapuolella.
aamulla 2 kananmunaa ja meetvurstisiivuja
Päivällä salaatin ja pihvin
välipalana oli juustoa ja pähkinöitä
iltaruoalla ajattelin tehdä broileria pekonikastikkeessa ja kesäkurpisasiivuja
iltapalaksi otan monesti meetvurstia tai kinkkua ja laitan juustoa päälle ja ehkä vielä marjarahkaa päälle.
Se 33 kiloa pudottanut.
Ei väsytä eikä pieretä, ja mikä tärkeintä ei ole nälkä. Sorrun aina jossain vaiheessa pullaan ym... voi voi. Ja heti huomaa olossa: nukun päiväunia ja iltapäivät löhöilen vaikka puuhaa olisi. Lisäksi maha on täynnä ilmaa pullan päälle. No, tänään olen taas syönyt pelkkää karppiruokaa ja kummasti oon tehnyt juhannussiivousta. Tää oli nyt vaan omaa paasausta karppaamisesta...