Lue keskustelun säännöt.
Nyt tajusin miksi
21.06.2007 |
kotihoidon tukea maksetaan 3:een ikävuoteen asti ja sitten äidit töihin; lapset muuttuvat hirviöiksi!
Meidän 3vee huutanut aamusta asti millon mistäkin syystä :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla