Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun Haavikko kuoli, avautui taas yksi akateemikon paikka av-mammalle.

Vierailija
07.10.2008 |

Useampi akateemikkohan täällä palstalla jo hengaileekin, yksi väitellytkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko sairaanhoitajat akateemikkoja vai eivät :)

Vierailija
2/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noilla elossa olevilla akateemikoilla lapsia ja lastenlapsia, hyvinkin voi joku olla tietoinen palstasta. Tiedä vaikka olisi eläkeiän harrastus käydä täällä provoilemassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran ainekirjoituksesta lukiossa 9+. Eikös toi akateemikon paikka ole nimenomaan kirjallisuuden akateemikon paikka? Siteeraan A.Paasilinnaa "minua on nerous koskettanut" eli paikka kuuluu minulle.

Vierailija
4/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemikko. Haloo.

Vierailija
5/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vähän aikaa sitten joku todisteli että kyllä päätään käyttävä nainenkin voi jäädä lasten kanssa kotiin, hänkin on akateemikko...

Vierailija
6/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Pitäkää

mua hulluna, mutta jotenkin ajattelen, etten kaipaa maailmaan hirveästi uusia keksintöjä, sen sijaan ihmisiä, jotka tekee töitä yöt ja joulut toisten yrjöissä ja kusissa ja epävakaissa työoloissa. Eli ei paljon auta onko ydinfysiikkaa vai anatomiaa opiskeltu, kyllä tuosta duunista pitäisi tienata enemmän kuin monesta muusta. Ja olen akateemikko, en hoitaja.

Vierailija
7/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Pitäkää

mua hulluna, mutta jotenkin ajattelen, etten kaipaa maailmaan hirveästi uusia keksintöjä, sen sijaan ihmisiä, jotka tekee töitä yöt ja joulut toisten yrjöissä ja kusissa ja epävakaissa työoloissa. Eli ei paljon auta onko ydinfysiikkaa vai anatomiaa opiskeltu, kyllä tuosta duunista pitäisi tienata enemmän kuin monesta muusta. Ja olen akateemikko, en hoitaja.

Vierailija
8/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostais kyllä just mulle sopivalta, miten sitä haetaan? Paljonko on palkka? Varmaan headhunterit täällä jo väijyy...

Vierailija
9/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on niin hyvät tulot ja oon niinku akateeminen. Ja asun hienossa kivitalossa ja ajan Mersulla.

Mun kotoo ei löydy Sotkan huonekaluija eikä vaatekaapista kolitsi-pukuja.

Ja mä olen niin sydämmelline ihminen, osaan soittaa pienoo ja en kato telkkarista mitää turhia comedioita. Tiedän myös että sectio on ei ole synnyts. Jos ketä kiinnostaa, ni voin kertoo, et oon tosi proo.

Vierailija
10/14 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää suoraan sen mailiin?

Vierailija
11/14 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota sairaanhoitajan työtä.

Vierailija
12/14 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-akateemikko.

Vierailija
13/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitettäviä, enkä kuiteskaan kuvittele mikään Haavikko olevani. Korkeintaan Saarikoksen veroinen kynäilijä.

Vierailija
14/14 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sammunut joskus puistoon. Kirjoittaa ehdin kyllä myöhemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi