Kummipojalle lahja, poika toivoo Ari Koivusen levyä, vanhemmat tuskin suostuisivat..
Viime vuonna poika toivoi Lordia, olin menossa ostamaan kun erehdyin pojan äidille asiasta mainitsemaan. Äiti kielsi lordit silloin 6-vuotiaalta pojalta, käski ostamaan perinteisiä lastenlauluja. Kompromissinä ostin smurffeja, äiti katsoi vähän pahasti sitäkin, poika taas oli selvästi pettynyt. Nyt siis poika halusi ari koivusta, voinko vain ostaa sen sanomatta äidille mitään, vai hypinkö hänen varpailleen? Jos tuon levyn, ei varmasti ota sitä pojalta poiskaan..
Kommentit (11)
Ari Koivunen (tai Lordikaan) ei ole mitään vaarallista.
Ymmärtäisin paremmin, jos äiti kieltäisi esim. leluaseet. Silloin en ostaisi sellaista.
ei se Koivusen levyä mitään saatanapalvontaa ym. ole vaan ihan rokkia vaan.
Hänen pointtinsa on varmaan huono esikuva, Ilkka Jääskeläinen sopisi hänelle kai perammin.
Minä annoin 6- ja 7-vuotiaille pojille lordin levyt, en tajunnut etukäteen kysyä äidiltään olisko ok, kun lapset pyysivät ja tykkäsivät, vein ne yllätyslahjana kerran,
äiti oli saanut kotona myöhemmin raivarin, heittänyt levyt pois ja ilmoitti minulle että ei todellakaan hyväksy tekoani, ei ole lasten musiikkia :/
Ari Koivusta tuohon perheeseen, hmm, en ostaisi enkä antaisi. Sanoisin suoraan että en voi antaa kun teidän äiti ei tykkää että kuuntelette sellaista " aikuisten musiikkia" .
sinuna kysyisin äidiltä, saatko ostaa Arin levyn ja perustele, miten haluaisit ilahduttaa poikaa ja että levyssä ei ole mitään pahaa...
Pahimmillaan äiti suuttuu sinuun ja pojalle tulee kaksinverroin paha mieli, jos äiti vie kivan lahjan piiloon...
Eli kaikille tulee sinua myöten paha mieli.
oli mennyt rikki kun se kuunteli radiota.
Olkaa varovaisia, ei ne lapset kaikkea kestä.
Minä en halua meidän pojille leluaseita ja olen niistä sukulaisille sanonutkin. Toivon että ei kukaan tuo. Meinaan ottaa pois leikeista jos leluaseen tuovat.
jotain, mitä en hyväksy. Tuollainen lahja aiheuttaisi vain pahaa mieltä, koska ottaisin sen kuitenkin häneltä pois. Välini lahjan antajaan myös viilenisivät huomattavasti, jos tietäisin hänen tienneen / arvanneen kantani lahjaan.
Sehän on vaan musaa. Äiti vois vähän mennä itseensä.