Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kuravaatteet koskaan tarjouksessa?

20.06.2007 |

Henkselimallisia kurahousuja lähinnä tarvitsisin, itse en ole koskaan nähnyt tarjouksia...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla kuin tanskalaisilla nettisivuilla. Itse tilasin Abekon sadevaatteet tästä putiikista josta sai jo alennetuista lisää alennusta jos kokonaissumma ylitti tietyn rajan:

http://www.tinyzone.dk

Suomessa kuravaatteiden sesonki taitaa ainakin kauppiaiden mielestä olla koko vuosi.

Vierailija
2/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sadevaatteita tarvi koskaan pistää aleen kun vuodesta toiseen myydään samaa punaista ja sinistä Rukkaa ja Bogia (oikeasti, mitä järkeä on Stockan pitää vierekkäin samanvärisiä Bogi ja Rukka sadeasuja....) kaikki kivat kuosit ja erilaiset värit tulevat ruotsalaisilta ja tanskalaisilta kilpailijoilta. Ja sitten nämä suomalaiset valmistajat ja jälleenmyyjät väittävät tuntevansa asiakkaansa ja sanovat etteivät suomalaiset osta muuta. Kyllä ostavat, mutta muualta, ja vähitellen yhä enemmän jos suomalaisyritysten riskinottohalu ja -kyky mitä valikoimiin tulee ei kasva (ja tämä koskee tietysti muitakin tuotteita kuin sadeasuja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sadetakkeja löytää melkein joka kirpparilta.

Vierailija
4/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein edullisesti - viime talvena ainakin oli pitkän aikaa kaikki rukan tuotteet 10e/kpl! juuri nyt en ole käynyt..

Vierailija
5/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin juuri mainitussa Tarjoustalossa, samoin anttilassa oli muistaakseni oli marraskuussa henkselikurahousujakin tarjouksessa, ne tosin ei olleet Rukkaa, mutta ns. vanhasta hyvästä nimestä huolimatta ei nykyisin Rukkan sadavaatteet ole muita laadukkaampia.

Vierailija
6/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Jesper&juniorissa oli ainakin muutama päivä sitten kuravaatteita -50 %. Itse olen yleensä ostanut käytettyinä huutonetistä tai jostain kirpparilta.

Vierailija
7/11 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hajanaisia kokoja on yleensä, mutta ainakin anttilassa ja stokkalla olen katsellut alennettuja kuravaatteita. Samoin prismasta olen ostanutkin rukkaa tarjouksesta.

Vierailija
8/11 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Anttilassa Seinäjoella oli kuravaatteet jo tänään alessa. Takin ohv oli 16,90 ja alehinta vähän alle kympin. Henkselihousuilla hinta oli 9,90 ja alen jälkeen 5,94. Olivat vaal.pun ja somisteena Snoopyn kuva. Vihreitä taisi olla pojille.

Vierailija
9/11 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä päin haet, mutta juuri näin kangasalan Hongkongissa. Ainakin Rukan kuravaatteita oli aletangossa, ja hyvin oli vielä tavaraa ja kokojakin luulisin et oli kaikenlaisia.. paitsi, et henkselihousuissa ei kovin pieniä tainnut olla, katselin itse pojalle 92..

Eli kaikki rukat 15 e ja enpä niitten oikeaa hintaa tiedä ees, mutta näytti olleen 25 e..

Tuli heti mieleen, et joku tääl niitä kyseli ja aattelin tulla vastaileen.. jos nyt oli apua.. Ihanaa juhannusta!

E

Vierailija
10/11 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jj:ssä on alet joskus, ed.vuoden värit.

siis ei näitä rukkaa vaan joku muu merkki en muista mikä... on kyllä muutenkin kalliimpi...

Vierailija
11/11 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoukset ovat koskeneet Rukkaa, Abekoa tms.

Myös Citymarketista olen ostanut Rukan kuravaatteita

alennuksella syksyisin. Tarjoukset ovat esillä Pirkka-

tai mainoslehdessä. Citymarketissa on myös Nokian

Vikla-kumisaappaat joka syksy tarjouksessa.