Raskaana olevalle naisele, mikä on paras juhla-asu kesän juhliin?
Olisiko leveälahkeiset pellavahousut vai hame parempi?
Yläosaksi sitten joku hihaton/lyhyt hihainen kauluspaita tms
Kommentit (12)
Siellä on ainakin yksi ihana punainen hame, jonka laittaisin oitis päälle juhliin, jos sellaiset ilmestyisivät. Sen kanssa joku kiva kevyt ja yksinkertainen yläosa ja matalakorkoiset teräväkärkiset korkkarit.
heidän mallinsa ovat minulle liian leveitä ja ovat ehkä enempi 40-70 v vaatteita, kuin minun ikäisteni, mutta tämä oli tyyliltään klassisen linjakas. Ja kuin tehty raskaana olevalle, eikä maksanut paljoa, kun oli tarjouksessa. Polvimittainen, olkaimellinen ja yksivärinen mekko.
Hame/mekko on helposti about 2m leveä helmasta, jos ei yhtään mene vartalonmyötäisesti vatsan altakin. Näytät lähinnä heinäsuovalta tai Muumien Möröltä sellaisessa asussa.
Jos vatsasi on vielä pienehkö, niin myös mekot ja hameet ovat kivoja.
turkoosi yläosa ja ruskeat balleriinat.
jos mekko on stretchiä tai vaikka empirelinjainen niin kyllä se sopii raskaanaolevalle-jos et nyt ihan viimeisillään ole. :o)
Nansolla myös kivoja mekkoja mut ei taida olla tarpeeks juhlavia häihin? stockmann ja sokos kantsii käydä myös tsekkaamassa sekä bebes jos asut stadissa.
ytän äitiysvaatteissa kokoa s, mutta missyllä aina kokoa m.
Mulla oli musta kokopitkä kapea hame (ostettu muistaakseni Bebesiltä). Yläosana oli musta H&M: hihaton paita. Paidan yläosassa oli ns. kietaisupaitaleikkaus, joka loppui rintojen alapuolelle. Puseron alaosa oli ihon myötäinen ja se paljasti kauniisti vatsan. Pusero ja hame olivat saman oloista materiaalia, joten kaikki luulivat että kyseessä on mekko. Vaikka asu ei ollutkaan kauhean kallis, niin sain paljon hyvää palautetta siitä.
yhdistelmästä siistit äitiys-caprihousut + juhlava tunika
mutta joo, jos sulla on syyskuulle asti juhlia, kantsii varmasti ennakoida ja ostaa yksi juhlavaatekerta, joka mahtuu isommallekin mahalle
empirelinja on nyt muotia, löytyy h&m:stä ja zarasta ainakin
Laventelinsinisen trikoisen polvimittaisen hihattoman mekon. Aivan ihana ja kauniit leikkaukset. On siis juhlava, ei perus kesämekko. Äitiysmallia, ihana päällä ja tosi kaunis.
Miten kiire sinulla, ap, on? Minä tilasin pari mekkoa ko. firmasta (USAsta) ja sain tilaukseni parissa viikossa. Kauniita mekkoja ja edulliset hinnat :)
Laittaisin vähän polvenyläpuolelle ulottuvan mekon minkä menee poikki rintojen alapuolelta. Sen kanssa jotku mageet kengät jalkojen jaksamisen mukaan, eli ei tarvi välttämättä olla korkeat.