herkkä raskaustesti!!!??
tein illalla raskaustestin, siihen en saanut kun tipan pissaa kun otin suoraa virtasa suihkusta siihen pipettiin, puristin tipan siihen kohtaan mihin se kuuluukin, niin tuli ensimmäinen viiva joka tarkoitti että+ ja siitäkun imupinta eteni tuli myös toinen viiva eli+ MUTTA testissä ei pysynyt kauaa viivat joten ne hailenivat siitä n. 5-10 min kuluessa... menkat myöhässä 3 pv. ja selvät raskaus oireet... mitä mieltä olette???
Kommentit (9)
aikaseen. Odottakaa pari viikkoa, silloin on jo taatusti oireitakin raskaudesta.
Vierailija:
Mitä kakkonen höpisee?? Eihän ap ole aikaisin testannut kun menkat on jo myöhässä.
Luulen että olet raskaana ap;)
Jos raskautta kovasti toivoo, niin kyllä sen testin normaali ihminen mieluusti tekee HETI kun menkat on päivänkin myöhässä.
sitten jos näyttää plussaa suunnilleen ja menkat alkaakin, niin pettymys on suuri ja puhutaan enkelilapsesta jne. Järki käteen!
Kyllä meillekin sitä vauvaa toivottiin useampi vuosi, mutta ei mulla kyllä koskaan käyny mielessäkään, että olisin testaillut ennen menkkojen alkua, kun en testaillu paljon muutenkaan. Jopa tärpin jälkeenkin meni varmaan pari viikkoa oletettujen menkkojen noin-alkupäivästä, ennen kuin hokasin, että jaa juu, vois sitä testaillakin, kun niin kovasti yrjöttää... Mulla menkat oli muutenkin niin kovin epäsäännölliset ennen tärppiä, joten mitäs sitä suotta olisin itseäni kiusannu lisää turhilla pettymyksillä.
Vierailija:
Kuule, menepä tuonne vauvakuume-palstalle, siellä ne testaa suunnilleen 3 päivää ovulaation jälkeen!
Jos raskautta kovasti toivoo, niin kyllä sen testin normaali ihminen mieluusti tekee HETI kun menkat on päivänkin myöhässä.
en tainnut tehdä testiä oikein. harmittaa.. testi meni niin hukkkaan ... mutt jos pissass on NIIN VÄHÄN raskaus hormonia, ni silloin olisi mahdollista että tuo + viiva ilmestyi mutta katosi....
T. ap
Oli niin kovat oireet... Haalenvaalea viiva tuli testiin, joka myös " hävisi" kuivuttuaan. Nyt tuo " haalea positiivinen" viipottaa pipo vinossa hyvän matkaa toisella vuodella. :) Luulenpa, että olet ap saman tilanteen edessä, kuin minä 2 vuotta sitten. Onnea!
NI OLIS se ++++ ihan mukava!! toivotaan näin.. Kannattaako muuten mennä vaikka verikokeeseen mielummin?? pitääkö olla labraan lähete??
minä 20 mies 23vee
Luulen että olet raskaana ap;)