Taas se aika vuodesta kun ei voi ostaa porkkanoita koska noiden pikkuruisten kuoriminen on saatanasta
Ja turha väittää että niitä ei tarvitse kuoria, kyllä niissä on kuulkaa hyvinkin haitalliset bakteerit kuoressa.
Kommentit (18)
Mummot nauttii kaikesta näpertelystä kuten miniporkkanoiden kuorimisesta.
Kokeile kasvattaa itse omat porkkanat. Ehkä sinä osaat kasvattaa porkkanat niin että ovat isoja tähän aikaan vuodesta.
Joku bakteerikammo? No keitä ne sitten vaikka.
Ja jos ihan tosissasi olet bakteereista niin et kuorimalla niistä pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mummot nauttii kaikesta näpertelystä kuten miniporkkanoiden kuorimisesta.
Miniporkkanat on sorvattu isoista porkkanoista, eli ei niitä enää tarvitse kuoria.
Saat kyllä ihan pesemällä ne mahdolliset hyvin haitalliset bakteerit pois.
Harjapesu riittää ainakin minulle.
Kypsennä ne niin ei ole bakteereja. Toki lapsena syötiin suoraan penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, enimmät mullat pyyhkäistiin johon housunlahkeeseen ja ääntä kohti. Nykyajan hypersuperhygieenisyys vaan vähentää vastustuskykyä.
Aikamoinen vauva saa olla, että porkkanan kuori on liian kitkerää.
Ne huuhdellaan, päät purastaan pois ja loput rouskutetaan poskeen. Eikö sinulla ole vanhempia?
Sulla, aloittaja on sitten tosi surkea kuorija.
Mene kauppaan ostamaan uusi. Itse ostin Fiskarssin suht kalliin kuorijan, mutta myöhemmin löysin kirpparilta eurolla paljon paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, enimmät mullat pyyhkäistiin johon housunlahkeeseen ja ääntä kohti. Nykyajan hypersuperhygieenisyys vaan vähentää vastustuskykyä.
Meillä oli sadevesitynnyri pellonpäässä, tuon lahkeeseen pyyhkäisyn jälkeen huljautettiin ne porkkanat siinä vedessä.
Eikö Äiti kuori enää niitä?
Äiti kuollut. Voi sinua raukkaa...
Miten ne isot porkkanat voivatkin hävitä kaupoista viikossa??