Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveästi polttelee kertoa raskaudesta jollekulle! :s

Vierailija
19.06.2007 |

Tilanne se, että ei ole vielä läheskään 12 viikkoa takana, vaan vasta joku 4+4 ehkä.

Hirveä hinku kertoa edes jollekin kavereista...

Järki käskee odottaa ultraan saakka, joka on heinäkuun ekalla viikolla, jos sieltä ei löydykään yhtään elävää sikiötä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse varasin yksityiseltä ajan ultraan noin viikolle 7, senjälkeen kerroin lähisuvulle+kavereille.

Vierailija
2/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene odotuspuolelle johonkin pinoon, jossa on muita joilla on samassa kuussa laskettu aika. Siellä voit hehkuttaa anonyyminä, ja saat vertaistukea jos käykin huonosti. Kun on enemmän viikkoja takana, voit sitten kertoa kavereille =) Minä tosin kerroin parille läheisimmälle jo ihan alkuraskaudessa, sillä mielellä että heiltä saan sitten tukeakin jos raskaus meneekin kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät jo nyt milloin ultra on? itse en ole käynyt vielä edes neuvolassa... ensi maanantaina menen. takana yksi keskenmeno ja siksikin minusta ihan hyvä vaan että maltilla edetään. =)

tsemppiä meille!

Vierailija
4/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on sitten kertoa mahdollisesta keskenmenosta, kun läheiset ovat olleet tietoisia raskaudesta.

Vierailija
5/5 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mistä tiedät jo nyt milloin ultra on? itse en ole käynyt vielä edes neuvolassa... ensi maanantaina menen. takana yksi keskenmeno ja siksikin minusta ihan hyvä vaan että maltilla edetään. =)

tsemppiä meille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi