Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä sitä helposti vieraantuu omasta miehestä

Vierailija
19.06.2007 |

Vuosi sitten mies löysi nettipelit. Koko ajan enenevässä määrin on pelit vieneet aikaa.. Illat menee koneella noin 20-23. Mitään ei osata mistään enää puhua, eikä mulla todentotta taida olla siihen intoakaan.

Mies on tyytyväinen kun saa täyshoidon kotona eikä halua erotakaan. Mulla taas ero käy lähes päivittäin mielessä. Kuitenkin sitä vois saada jossain vaiheessa vielä parisuhteen jonkun muun kanssa joka osallistuu..

Onko muilla käynyt näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen menee vain illat. Olen kuullut monista sellaisista perheistä, joissa ko. nettipeli säätelee ihan kokonaan miehen elämää, ei osallistu lastenhoitoon, ei yhteiseen tekemiseen viikonloppuna, ei mihinkään. Joillekin kuin huume, kiinnostus kaikkeen muuhun katoaa.

No, vaikka muilla on pahemmin, ei se silti ap:n tilannetta helpota.

Vierailija
2/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopeutunut. Saan joitakin kertoja vuodessa jakamatonta huomiota, ja mies kyllä huolehtii kohtalaisesti lapsista. Välillä mietin eroa (muistakin syistä) mutta lastenhoidon suhteen olemme molemmat aika riippuvaisia toisistamme, kumpikaan ei voisi toimia yksinhuoltajana töittemme takia.

Voihan se olla, että joskus tulee eteen tilanne, ettei tämä suhde riitä minulle naisena. Silloin joutuu tekemään selväksi, miten suhde jatkuu vai jatkuuko se. Sellainen tilanne ei kuitenkaan nyt ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, meillä ei oikein mitään muuta yhteistä kuin lapset ja asunto. Tekisi mieli tehdä jotain ratkaisuja ei tää tämmöistä voi olla, joko tapellaan tai väitellään tai sitten ei puhuta oikein mitään keskenään. Ikää mulla on " vasta " 33 ja haluaisin kyllä onnellisemman parisuhteen, oma mies ei vaan sytytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme