Mistä löytäis hyvät sandaalit? Suosittele merkkiä!
En ole vielä löytänyt kesäksi sandaaleja. Haluaisin nahkaiset, mutta olen lähinnä löytänyt noita synteettisiä urheilusandaaleja - onko ne hyviä?
Hyvä jalkineet pitäisi saada, sillä ulkomaanreissuja ja puuhamaa-päiviä on pian tiedossa monta! Pitäis jaksaa kävellä aamusta iltaan.
Kommentit (10)
Niitä kokeilin tänään ja ihan hyviltä kyllä tuntu. Materiaali vain mitetityttää...
Meidän perhe on ostellut noita enimmäkseen ulkomailta, mutta ainakin joskus sai Suomestakin. Ylivoimaisen mukavia ja kestäviä.
mulla on maahiset niin koti kuin työkäyttöön ja on ihan parhaat. hinta on tosin n. 60¿
edelleenkin ovat siistin näköiset vaikka paljon käytetty.
tätini oli viemässä kirpparille kun ei pystynyt käyttämään ja ostin siltä muutamalla eurolla. Oli kerran käytetyt. Kuljin kaksi kesää melkein pelkästään näillä. Viime kesänä hajos toinen nauha ja nyt pitäis viiä suutarille korjuutettavaksi. Oli halvat kuulemma ostettaessa. En vaan tiiä mistä on ostanut mutta veikkaan että anttila, nahkapaikka, keskinen tai citymarket?? oliskohan nahkapaikka. Nuo ainakin tätini vakiokaupat =)
ja muutkin oikeat terveyskengät. Huonoja ei ole kohdalle vielä sattunut, joten ovat hintansa arvoiset ja hauskan näköiset.
jos haluat urheilullisemmat ja esim. pitkille kävelyille soveltuvat osta Eccot ja sitten taas jos tarvitse siistit sandaalit, jotka käy hakeenkin kanssa, mutta ovat silti ihan mukavat kävellä osta Clarksit.
Camperilla on tosi hyvät nahkaiset sandaalit. Mulla on nyt kolmatta kesää käytössä sama pari. Hinta melko suolainen, mutta todellakin hintansa väärtit.
parhaat sandaalit kävelyyn, jotka mulla on ikinä ollut. Kävelty jo monta lomaa sekä kotimaassa että ulkomailla.