Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä häälahjaan

Vierailija
19.06.2007 |

Eli veljeni on menossa naimisiin ja sille pitäis keksii jotain...mut en oikeesti keksi mitään.

Jos teiltä sais ehdotuksia niin se auttais melko varmasti :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghhh... Arvostan käsityötä sinänsä, mutta tuollaiset jäisivät ihan taatusti jonnekin laatikonpohjalle vuosikymmeniksi... Elleei ole hyvin epätavallinen ristipistoliina.

Siis miettikää hääparin kotia ja sisustustyyliä, myös värejä, ennenkuin annatte jotain sisutustavaraa. Pliis.

[/quote]

Hmmm... Ei sitä sitten arvostakaan käsityötä, jos se heitetään laatikonpohjalle. Niin ja minkälainen on epätavallinen pöytäliina??

Vierailija
2/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikiltä jotain kaunista?

Minkä tyylisiä ihmisiä ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nille on oikeasti aina käyttöä, ainakin vierasvarana.

Vierailija
4/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jakavat mielipiteet niin kovasti. Itse inhoan, mun mielestä MM on ylihinnoiteltua ja RUMAA!!! En siis käytä vaikka lahjaks oon saanu kun en tykkää!

Vierailija
5/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kakkulapio.

Vierailija
6/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jonkun kalliin maljakon (EI mariskoolia!).

Vierailija
7/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maljakoita ym koristetta en suosittele ostamaan ellei tiedä tarkkaan hääparin makua. Ne saattaa sitten turhaa pölyttyä kaapissa. Ja jos astioita ostaa niin kysyä mitä hääpäri kerää ettei vie yks kermansavea, yks kultakeramiikkaa, yks Kokoa jne... niinkuin useissa häissä käy.

Ite vein just kultakeramiikkaa kirpparille kun en ole ikinä käyttänyt kun on muu uuniastia mitä käytän.

Vierailija
8/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannu yhtään kelata tommosia lahjoja.

Mun veli ja sen vaimo on aika rentoo sakkii...musikaalisia,taiteellisii ja urheilullisii.

Mun on ollu aina vaikee ostaa mun veljelle lahjaa kun ollaan aina oltu niin erillaisii. Stressaan kai liikaa et pitääkö se vai ei..

Vierailija
9/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytäliinan (ristipistotyönä) ja on omasta mielestä kiva lahja :). Nättejä tyynyliinojakin löysin netistä.

Mutta jos olet käsityöihmisiä ja aikaa tekemiseen, niin tuossa olisi yksi vinkki.

Vierailija
10/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pöytäliinan (ristipistotyönä) ja on omasta mielestä kiva lahja :). Nättejä tyynyliinojakin löysin netistä.

Ghhh... Arvostan käsityötä sinänsä, mutta tuollaiset jäisivät ihan taatusti jonnekin laatikonpohjalle vuosikymmeniksi... Elleei ole hyvin epätavallinen ristipistoliina.

Siis miettikää hääparin kotia ja sisustustyyliä, myös värejä, ennenkuin annatte jotain sisutustavaraa. Pliis.

Vierailija
11/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees näköinen. Harvemmin sellaista tulisi ehkä itse ostettua?

Vierailija
12/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi lahjakortti taidegalleriaan? Grafiikkaa saa hyvin jo esim. parinsadan euron panostuksella. Vaikea antaa vinkkejä, kun ei tiedä millaista summaa olit ajatellut lahjaan.

Vierailija
13/13 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan mihin tahansa ravintolaan, kauppaan, kylpylään tms. missä tiedät veljesi vaimonsa kanssa käyvän. Jos tosiaan et tiedä heidän makuaan yms. astioiden, lakanoiden yms. suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan