Tee hyvä teko lapsillesi! Laita juhannusjuomiin normaalisti menevä raha lapsen tilille ja vietä juhannus selvinpäin!
Kommentit (26)
ja mä olen elänyt alkoholistiperheessä missä alkoholisti isä hakannut äitiä ja ollaan sitä karkuun juostu elämäni ensimmäiset vuodet jne jne. En jaksa edes kertoa mitä tapahtunut ja voin vakuuttaa, että näillä asioilla on varmaankin ollut tuhoisampi vaikutus elämääni kuin sillä että vanhempani olisi ollut absolutisteja.
Olen absolutisti, mieheni juo 1-2 olutta noin kerran kk:ssa. Se että olen absolutisti itse ei tarkoita sitä etten haluaisi että lapseni näkisi oikeanlaista alkoholin kulutusta ja käyttöä, eli menemme mökkeilemään nytkin juhannuksena missä on ihmisiä jotka käyttävät alkoholia kohtuudella. Eikä minua itseäni häiritse muiden alkoholin käyttö laisinkaan.
kun saadaan aina ilmaiseksi olut/siiderikoppa, joka sekin kestää seuraavat 4-6kk.
Mies saattaa ottaa enemmän, muttei mitään kännejä. Minä yleensä maksimissaan pari lasia viiniä ruoan kanssa. Joskus saatan juoda myös yhden drinkin illan mittaan.
Mulla on aika mietoja nuo drikit eli ihan pikkasen alkoholia ja suurin osa colaa :). Olen kyllä aina ihan selvä. En muistakaan, koska olisin ottanut enemmän kuin pari lasia.
Viime jussina otin kun lapsi jäi nukkumaan isovanhempiensa kanssa kun lähdimme vielä juhannusjuhlissa käymään.
Tulevina juhannuksina tuskin otan paljoa, jos ei ole isovanhempia samassa paikassa.
Vierailija:
...kaikista juhlapyhistä jää muksuille karmeat muistot. Ihan hyvän pointin heitit enkä minäkään usko, että tällä palstalla on oikeasti prosentuaalisesti näin paljon kohtuukäyttäjiä ja absolutisteja kuin nyt näyttäisi ;-) Ympäristöään (naapurustoaan) vilkaisemalla näkee sen totuuden.
Ei ole meinaan juhannusjuomia ostettu sitten lasten syntymän jälkeen.