Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nyt lähihoitajat jostain syystä aiheuttavat paljon kohua

Vierailija
06.10.2008 |

olemalla milloin tyhmiä milloin luusereita. Oletteko samaa mieltä myös muista vastaavista sosiaali- ja terveysalan tutkinnoista? Nykyisinhän on työelämässä vielä monia monia vuosia ennen lähihoitajakoulutusta tutkinnon suorittaneita. Ovatko myös perushoitajat, lastenhoitajat ym ym ym tyhmiä ja luusereita? Vai onko se ominaisuus tullut vasta tutkintouudistuksen myötä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lähihoitajia luusereina. Arvokasta työtähän lähihoitajat tekevät.

Ja onpa näitä pelkällä peruskoulupohjalla liikkuviakin vielä aika runsain mitoin, tälläkin palstalla, veikkaan.

Vierailija
2/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valmistunut lähihoitajaksi vuonna 1996 ja tein monta vuotta työtäni ihan tyytyväisenä, mutta kyllä täällä AV:lla on saanut kuulla kunniansa useampaan kertaan, joskus ihan päivittäin. Harmittaa todella kaikkien lähihoitajien puolesta, meitäkin kun on aika moneen junaan. Terveisin lähihoitaja ja ylioppilas, samassa persoonassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajia pidetään luusereina jne?? Mistäs tämmönen on saanu alkunsa..?? Ite valmistun kohta ja olen hyvin, hyvin ylpeä siitä!! Monet ei pääse tälle alalle vaikka haluis! Yllättävän monilla tyssää psykologisiin testeihin!! Ja kyllähän hoitajiaki siitä huolimatta on moneen junaan, mutta ei hyvän hoitajan piirteitä monesta löydy! Meitä on harvassa... ;-)

Kyllä se on ihmisestä kii, ketä on luuseri, ketä ei. Koko alaa ei voi yleistää...

Niinhän kuuluu eräski sanonta, että : "kaikki kampaajat on h****a, mutta kaikki h****t ei oo kampaajia" Pitääkö se sit paikkansa..?

Vierailija
4/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää kituuttaa akateemisena pätkätyöläisenä ja anomassa vuosi vuoden jälkeen tutkimusapurahoja. Ehkä olen tyhmä ja luuseri- ei kait kukaan järkevä ihminen nyt olisi alunperin hankkiutunut humanistiselle alalle?

Tunnen ihan kivoja ja fiksuja lähihoitajia, ehkä minustakin tulee sellainen?

Vierailija
5/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kandi ja kohta maisteri. =)

Työelämässä kannukseni ansainnut. Kyllä niitä paskoja lähihoitajia on, tosin myös ammattitaitoisia. Samoin on kaikkialla: tutkinto ei tee kenestäkään oikeasti ammattitaitoista, vain virallisesti pätevän.