Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emätinkuulat..

Vierailija
19.06.2007 |

Olen taas löytänyt miehen elämääni pitkästä aikaa, ja ajattelin ruveta treenaamaan lantiopohjan lihaksiani. Minulla on pienet kuulat, ja nyt sit vähän kysyisin, miten niitä käytetään? Siis tiedän toki että laitan emättimeen ja puristelen lihaksia, mutta

- kuinka usein kannattaa kuulia käyttää? Joka päivä, koko päivän? Voiko olla jotain haittaa jos liian usein harjoittelen?

- riittääkö yksi kuula vai pitääkö aina olla molemmat?

- mitä tarkoittaa jos kuula pysyy sisälläni pitelemättäkin? Lihakseni on siis kunnossa vai? onko siitä hyötyä jos kuula on sisälläni mutta en tee mitään, vai vain silloin kun puristan emätintäni siitä on hyötyä?

- missä kohti emätintä kuulan pitäisi olla että siitä olisi suurin hyöty? Jos jätän liian alas, niin pulpahtaa pois, mutta jos taas menee liian ylös, onko siitäkään hyötyä?

kiitos jos joku kokeneempi vastaisi minulle!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaivoin niitä ulos puoli tuntia! En ole enää uskaltanut laittaa ja olen vain ollut tyytyväinen, että kunnossa kai sitten ovat.

Vierailija
2/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset aina parempia mitä ahkerammin muistat laittaa kuulat käytöön. En tiedä suosituksista mutta pidän ihan vaihtelevasti. Yleensä pari tuntia kerralla. Mutta töissä ei tule otettua pois, joten silloin koko päivän. Ihmeesti ne vaan auttaa niihin lihaksiin, ja omaan orgasmin laatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä haku osioon kuulat, tai geishakuulat löytyy paljonkin tarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän