Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei puhu mitään / nukahtaa suihinoton aikana..? Mitä tarkoittaa?

Vierailija
19.06.2007 |

Minulla on tuore seksisuhde yhteen mieheen. Emme vielä kovin hyvin tunne toisiamme, ja ihmettelenkin hänen " käyttäytymistään" suuseksin aikana.. Eilen hän melkein nukahti suihinoton aikana, hengitys muuttui kuorsaamiseksi. Ja tän pari kertaa mitä olen suihin ottanut, hän ei huokaile, ei puhu, ei mitään. Edellisissä suhteissa miehet ovat huokailleet jne, ja olen saanut kehuja suihinottotaidoistani. Nyt tuntuu, että tämän miehen kohdalla en sitten osaa.. Ja eilen hän kysyi jossain välissä montako miestä minulla on ollut. En tiedä mitä hän tuolla tarkoitti. Mutta ihmettelen tosiaan, eikö hän tunne mitään, kun ei huokaile, puhu ja vielä melkein nukahtaa!! Enkö osaakaan mitään, kun edelliset miehet ovat kehuneet minua, vai mitä tämä tarkoittaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin touhuamassani suullani hänen alapäässään ja kuulin jo pienet kuorsausäänet lopetin, mutta hän olisi halunnut minun jatkavan. En kuitenkaan jatkanut koska hämmennyin tuosta ettei huokaillut tms vaan melkein nukahti. Kyllä hän sanoi että hyvä, hyvä tms, mutta en tiedä. Jotenkin tuntuu, että en osaakaan niin hyvin kuin luulin. Tämän jälkeen mies kysyi montako miestä minulla on ollut ja vähän naurahti. En kuitenkaan ehtinyt vastata, en muista miksi. Joko hänellä on ollut parempia naisia enkä minä " tunnu miltään" tai toisinpäin, hän pitää minusta ja osaan hommat. Pitää seuraavan kerran jutella vähän enemmän asioista. Mutta jos tämä on aina tällaista, ei tämä suhde kauaa kestä!! Viime viikolla meillä oli hyvää seksiä, mutta ehkä se sitten todellakin johtuu väsymyksestä.. Aika näyttää..

AP

Vierailija
2/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puhumattomuus ei ole mikään huonon seksin merkki, eri ihmiset käyttäytyvät eri tavoin. Meillä on ollut ihan sama, miehestä ei nää oikein mitään ennenkuin vasta huipun lähestyessä. Hyvältä kuulemma tuntuu koko ajan eikä hänellä ole mitään vinkkejä tai voivomuksia siitä, mitä muuta voisi tehdä. Muuten on hyvä seksikumppani, tekee asioita mielellään ja on sopivasti pervokin, eli ei ole tylsyyttä tms. Hän vaan haluaa keskittyä omiin tuntemuksiinsa noissa tilanteissa, joissa on täysin saajana.

Olen sanonut asiasta, että turhauttaa ja on tavallaan tylsää, kun imuttaa vartin ja ainoa reaktio on otsan rypistys. Ja eipä siinä pääse mitenkään kehittymäänkään, ku ei tiedä mikä on hyvä ja mikä vähemmän hyvä. Vähän parannusta asiaan on tullut.

Tuo nukahtaminen on hassua. Ehkä siinä vaan niin rentoutuu ja on hyvä olo, että umpiväsyneelle tulee uni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aika paljon kokemusta miehistä, tai siis en ole mikään hutsu, mutta kuitenkin jonkin verran kokemusta on, ja yleensä miehet edes jotenkin näyttävät, että tuntuu hyvälle, silittävät hiuksia, ottavat päästäni kiinni ja myötäilevät käsillään, huokailevat tms, mutta tämä ei koskenut minuun sormellakaan, ja todellakin alkoi kuorsaamaan.. no, pitää tässä joku kerta ottaa puheeksi. Minä olin myös ennen sellainen, että kun mies nuoli pimppiäni, olin ihan hiljaa ja paikoillani orgasmiin asti, mutta kokemuksen myötä olen " oppinut" ääntelemään ja muutenkin liikkumaan, ottamaan käsilläni kiinni miestä hiuksista tms näyttääkseni että tuntuu hyvälle. Ehkäpä voin opettaa tälle miehellekin sen..? No, katsotaan.. :) ap