Tänään uimahallissa kuultua =(
Lapsi n. 6 vuotta äidilleen: " hi hi, multa pääsi pissa altaaseen" . Äiti: " Ei sillä ole mitään väliä, kyllä veteen saa pisu päästä" .
Kommentit (13)
Vuokrattiin sauna ja uima-allas, respas sanottiin että älkää kusko altaaseen.
No me sitten kaikki 6 jätkää kustiin siitä reunalta.
Jee se vesi muuttui punaiseksi, selitä siinä sitten 3 promillen kännis
ei me khustu.
Maksoi joku 3000 mk se pesu ja veden vaihto.
mutta ajattele jos KAIKKI lapset pissaavat altaaseen, jopas siellä on muilla kiva uiskennella.... Opetakaa niille lapsillenne ettei altaaseen pissata, vessatkin on keksitty.
Rannalla saattaa olla hieman eri asia kuin uimahallissa!
Eri asia jos kyse olis ollu uimarannalla tapahtuneesta pissailusta. Ja kylla varmaan 6-vuotiaallakin voi käydä vielä pissavahinko veteen...se nyt ei olis yhtään ihmeellistä.
Mun 3 v tyttö ilmoittaa uimahallissa jos hänellä on pissahätä eikä pissaa veteen. Vanhempien saamattomuutta jos 6 v pissaa veteen..
Vierailija:
Pikkulapsen pissa on ihan yhtä bakteerinen kuin aikuisenkin pissa
ja penikka kusta lorotti rantahiekalla seisten siihen veteen. Kyllä oikeesti otti aivoon.
Miksi ei voinut kusta sinne rannalle heinikkoon tai pusikkoon.
Tässä ap:n tapauksessa toi äiti oli idiootti.
Ei niistä aikuisistakaan tiedä, uihan siellä kaikenlaisia pidätyskyvyttömiä vanhuksiakin. Ja jotkut lorottelevat tahallaan. Itse olen todistanut uimareiden kurlaavan kunnolla räkää kurkusta ja räkivän sitten veteen. Että jos uimahallissa käymisestä haluaa nauttia niin kannattaa olla ajattelematta mitä kaikkea vedessä on ja pestä itsensä huolellisesti jälkeenpäin.
joku äiti oli käyttänyt lastaan pallomeressä pissalla, koska vessaan oli niin pitkät jonot. vessat on kusemista varten!
vai miksi labroissa pyydetään virtsaviljely? jos se EI ole steriiliä ( eli viljelyssä on bakteereita) niin sulla on bakteeritulehdus. ei kait niitä muuten viljeltäisi jos siihen bakteeria tulisi aina kustessa...
Lapsen pisuun.