Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko juhannuksena syntyneitä, miten juhlat onnistuvat, jos kaikki mökeillään yms?

Vierailija
18.06.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on juhlittu viikkoa etukäteen.

Mutta ainahan se on ongelma nämä kesäsynttärit. Itse olen syntynyt heinäkuun lopussa ja muistan kun otti päähän kun luokkakavereita ei voinut kutsua niin helposti kun talvella (jolloin niitä näki päivittäin).

Vierailija
2/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa, kun synttärit on ison juhlan tienoilla. En toivo sitä omille lapsilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon syntyny 20.6. ja välillä on sattunut juhannukseksi synttärit esim. kun täytin 18 v. oli juhannuspäivä ja juhlat parhaimmillaan ;)

Vierailija
4/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaverisynttärit harvoin onnistuivat kesällä, kun kaikki olivat lomareissuillaan. En käynyt oman asuinalueemme koulua toisen luokan jälkeen, joten luokkakaverit asuivat kauempana eikä yhteydenpitoa kesällä ollut muutenkaan. Oman pihan (rivitaloyhtiö) lapsista saattoi joskus joku olla kotona synttäreideni aikaan, mutta monesti olimme itsekin vielä juhannuksen jäljiltä isovanhempien luona tai mökillä. Joskus synttäreitäni vietettiin jo keväämmällä koulun loppumisen aikaan, joskus heti syksyllä koulun alettua. Jossain vaiheessa siirryttiin viettämään joulukuussa olevia nimppareitani synttäreiden tilalla, silloin oli helpompi saada koulukavereita paikalle.

Oma tyttöni on syntynyt vapunaattona, joten sama " kohtalo" lienee edessä hänelläkin kunhan kaverisynttäreiden aika tulee. Synttäreitä pitänee viettää aina vähän ennen tai jälkeen oikean syntymäpäivän, tuskin kukaan joutaa vappuna toisten juhliin...

Vierailija
5/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivät pidetään yleensä ennakkoon edellisenä sunnuntaina.

Vierailija
6/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhdessä ketjussa juuri kyselen mitähän kivaa sitä keksit poijjaalle kun tulevat mökillä käymään....

Vierailija
7/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva äippä rv 40+2

Vierailija
8/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sielläkin juhlat pidetään. Juuri eilen oltiin synttäreillä.

Vierailija
9/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin useimmilla jotain mökkeilyä ja muuta. Viemme lapsen jonnekin hauskaan juttuun synttärinä.( Nyt olimme Serenassa.) Myöhemmin sitten vietämme sukulaisen kanssa synttäreitä.

Vierailija
10/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suku kerääntyi maalle mummon luokse juhlimaan. Itse olen joululapsi ja juhlat jäivät usein joulun varjoon...

Vierailija
11/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään ongelma. Ei tietääkseni kenelläkään oo mökkejä. Eikä monellakaan vapaata juhannuksena, siksi ei niitä mökkejäkään ole, kun ei niitä koskaan ehtis käyttämään. Että hyvin mahtuu siihen synttärit.

Vierailija
12/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikuisena sen ymmärrän ettei he sille mitään voineet, sukulaisissa ja mökeillähän jussi on perinteisesti juhlittu.

Vierailija
13/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on syntynyt 24.6. ja välillä se on juhannus, välillä ei.

Vierailija
14/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänäkin kesänä vietetään synttäreitä vasta kuun vaihteessa... Juhannusviikolla hankala järjestää.

Vierailija
15/15 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä on aina juhlittu jo toukokuun puolella :)