*** KOLMOS-kuumeilijat vko 25***
Kommentit (27)
Ei mammalle kovin pahasti käynny onneks. korvaan yks tikki ja käteen yks. Käteen ei voinnu enempää laittaa kun iho on niin haurasta. Aivotärähdystä... tai siis sen oireita... tottakai piti tarkkailla kanssa. Kunpa mamma nyt pian pääsis neurologiselle tutkimuksiin (lähete on), epäillään Parkinssonia näet. Niin ja siis mamma oli tippunu sängystä ihan yhtäkkiä humps vaan (ei ollu nukkumassa silloin), eli tasapaino vippas pahemman kerran ihan yhtäkkiä. Mamma jää nyt mutsille Poriin ainakin siks aikaa että pääsee sinne tutkimuksiin. Ja voi olla että jää sinne muutenkin, mä en usko että mamma enää pärjäis itekseen ja sinne ei saa ketään käymään päivittäin (Mamma asuu Orimattilassa) ellei palkkaa jonkun ja siihen ei taida kellään olla varaa. Tosin mamma on jästipää ja mä tiedän että se haluais asua vielä itekseen, joten mitä luultavammin loppupelissä se olen minä joka joutuu asiaa vääntämään ratakiskosta. =) Mua mamma ainakin on aina kuunnellut.
Se mun suvusta, sitten omaan napaan... (mulla muuten EI OLE napaa oikeasti...) Se kummallinen tuhruttelu näyttää nyt loppuneen ja mulla on edelleen metallin maku suussa aika ajoin. Tottakai toivo heräs että jos nää on ne valemenkat. =) Ajattelin varuiks testata ens perjantaina koska ens viikonloppuna on Tuska, ja vaikka hillunkin siellä pressipassi kaulassa niin tulee sitä kuitenki otettua vähäsen. Siis mikäli voi ottaa.
Mun pitäis about 5 tunnin päästä lähteä töihin... tai siis " töihin." Ei viralisesti työpäivä, menen tekemään kuitenkin haastiksen ja alkuasukasoppaaks bändin jätkille (ovat Jenkkilästä). Huomenna sitten on ihan oikee työpäivä, mennään Nummirockiin huomiseksi ja lupasin mulkata muutaman bändin ja tehdä niistä jutun.
vuma:lle pahoittelut keskenmenon johdosta, otan osaa :( Mulla on myös ollut yksi tuulimunaraskaus, jolloin luulin 12. vkolle asti kaiken olevan kunnossa. Karmea pudotus maan pinnalle. Tuntui kuin mua olisi huijattu.
mp73: pahoittelut negasta! Senhän piti olla plussaa nyt :( No jatketaan me toistaiseksi täällä edelleen...
DeFeis: Miten niin sulla EI OLE napaa??? Mielikuvitus laukkaa villinä ;)
).( Lapset alkaa olla parantuneet vesirokosta. Nyt olen itse kuumeessa, kurja olo...
Eppu2, kp 22/27-30
Muu perhe nukkuu ja ihana herätä auringonpaisteesen. Ei tullu juhannusyönä valvottua, joten jaksaa heräillä näin aikaisin :).
Vuma: Pahoittelut keskenmenosta. Tosi ikävää, että kävi noin.
Mitenkäs ihmisten juhannukset?
Me käytiin kaveriperheen luona eilen ja ajeltiin illalla takaisin. Mukavan rauhallista grillailua ja saunontaa. Kavereille tulossa kaksoset eli kolmilapsinen perhe kerralla. Ei nyt mitenkään tuonu helpotusta vauvakuumeeseen.. Kävin ostamassa kaksi Aconin testiä keskiviikkona (kp25) ja ihan hölmöä oli mennä testaamaan tuolloin, mutten malttanut olla. Ja roskishaamu siitä tietysti tuli, ihan selkeän vaaleanpunainen väriltään. Testiajan sisällä ei selkeästi näkyny mitään. Tästä ei tietenkään voi sanoa yhtään mitään. Koko ajan odotan menkkoja ja pientä nippailua on alavatsalla. En osaa varmaks sanoa, onko ihan samanlaista kuin aina menkkoja odotellessa. Minulla yleensä on tiputteluvuotoa muutama päivä ennen menkkoja ja nyt ei ole vielä ollut. Kaksi viimeistä kiertoa ollut 28 pv. Tässä kierrossa en kyllä aivan varmaksi voi sanoa ovulaatiota, koska ei ollut niin kipeä kuin yleensä. Pupuilua oli kp14. Tulipas tekstiä. Jonkinasteisesti siis piinailu käynnissä. Testiä pitänee tehdä ensi viikolla, jos ei tätiä näy.
-KenguRuu kp 27/27-33
Pääsin sitten elävänä takaisin... tai no vähän on puolikuollut olo.
Eppu2: Siis kun ei ole niin ei ole. Useimmillahan on sellanen kuoppa napana, mulla sitä kuoppaa ei ole. Tiedä sitten johtuuko siitä että synnyin pahasti liian aikasin.
Kyllähän ne menkat tietysti alkoi ja tais olla tämä kierto kyllä ovuloimaton. Jospa ens kierto ois normaali. Ja jospa tota miestä sais lämmiteltyä lomalla.. Kaksi viimeisintä kiertoa olleet hieman epänormeja, koska toissakierrossa ovuloin todella kivuliaasti vasemmalta ja nyt ei ollu ovulaatiokipuja. Pöh. yleensä ovuloin oikealta hyvin selkeästi ajan tietäen ja vasemmalta puolelta toisinaan ja vähemmän kivuliaasti.
Vielä viikko töitä ja sit pitäis stressin helpottaa. Yritetään osata nauttia lomasta muksujen kans ilman lomapaineita. Eka viikko menee varmaan lomaan totutteluun ja ehdottelinkin, että lähdettäis reissuun heti alkuun.
-KenguRuu kp 28 tai 1/ 27-33
Juhannuksen vietosta palattuani kokeilin aconin tikulla vaikka kp on 25/28. No, viivahan sieltä näkyy, tosin vielä hailakka mutta ihan selvä kuitenkin.
Eli kokki kolmonen taitaa tähän perheeseen olla tulollaan:)
Pahoittelut vumalle...mulla samoilla viikoilla km vuonna 2004...
Pillereitä söin vajaan kaksi vuotta, nuorimmaisen syntymästä lähtien...
Mulla kanssa ihan tajuton vauvahinku ja vasta yrittäminen aloitettu...pelottaa kamalasti, että jos menee ihan hirmu kauan ennen ku tärppää...tähän asti ei kyllä ole niin käynyt, mutta sitähän ei koskaan tiedä.
Hitto kun en millään muista että koska mulla oli viimeksi menkat...kun tosiaan luulin sunnuntaina jo että ne alkaa, mut nyt on jo perjantai eikä ole alkanut...josko olis ollu sit ovisaika...=) no ei se sitten huono aika ois ollu ollenkaan...Musta on muuten hassua, että kun syö pillereitä niin sanotaan että yksikin unohdus voi " koitua kohtaloksi" ...ja sitten kuitenkin sanotaan, että jos on syönyt kauan pillereitä niin saattaa kestää kauankin ennen ku tulee raskaaksi......? Kaipa noi on jotain henkimaailman juttuja... =)
No ei muuta kun oikein turvallista ja rauhallista juhannusta kaikillle! Ja tsemppiääääääää!!!!!!!!!!!!!!!