*** KOLMOS-kuumeilijat vko 25***
Kommentit (27)
Ihan piakana kirjoitan kun kohta pitää luistaa työhaastatteluun...
Taisin viime viikolla mainita pienestä tuhruvuodosta? No sitä siis kesti ensin päivän verran, sitten päivän ei mitään ja nyt taas sitten joka päivä vähäsen. Ja sen päivän tauon jälkeen on ihan verta, ei mitään sinne päin. Paljoa tosin ei tule, lähinnä pyyhittäessä mutta silti pidän kyllä pikkuhousunsuojaa. Koko ajan odotan, että sieltä ne menkat alkaa...
Mutta nyt meikkaamaan ja kamat kasaan. Tulen myöhemmin infoamaan miten kävi.
En sit kerenny joukossanne kauaa olemaan.Aamulla tuli PLUSSA apteekin omaan testiin. Tänää oli kp 28/28 joka sit vaihtui rv 4+0. :) Ironista,että tänään on esikois enkelimme 4 vuotis kuolinpäivä ja just tänään tuli plussa. Plussatuulia teille kaikille ja hyvää Juhannusta!
Ansku ja pojat 2v10kk ja 1v5kk pian sekä matkaaja 4+0
Sitten taas omiin jornoihin: Käväsin tosiaan aamulla työhaastiksessa ja vielä tällä viikolla saan tietää pääsenkö finaaliin eli toiseen haastatteluun joka ratkaisee työnsaannin. Voi kun pääsisin töihin saakka, on meinaan sen verran houkutteleva paikka.... ja palkka. =)
Ylihuomenna sitten olisi toisessa paikassa työhaastis. Juhannuksen jälkeen haastis kolmannessa paikassa, joten luulis sitä jostain natsaavan, eikö?
Multa alkaa totaalisesti palamaan käämit omaan kroppaan. Vieläkin vuotaa vähäsen verta... mitäköhän voisi olla? Ovista en oo edes yrittänyt bongata ja nyt olisi kp 17/26-33. Suoraan sanottuna v*tuttaa jos nää sitten onkin menkat. Se meinaan tarkoittaa sitten sitä että tän kuun kierto oli huimat 14 päivää! Varmaan olis aihetta mennä lääkäriin, mutta täällä joutuu terveyskeskukseen odottamaan pari kuukautta koska ei ole akuutti hätä. Yksityiselle ei varaa ole mennä.
Mitä te aiotte tehdä juhannuksena?
Me mennään Nummirockiin... mä menen sinne tavallaan töihin. =) Ja sitten menen ihan oikeesti töihin Tuskaan ens viikonloppuna. Ja siinä sitten onkin meidän tän kesän festarit.
Onnea Ansku plussasta! Nyt oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan. Varmasti tunteiden myllerrystä herättää tuo tilanne. Jospa esikoisenkeli suojelisi uutta alkua :)
Kaikille muillekin toivotan plussailuja!
Itse mietin, olikohan tässä kierrossa ovista ollenkaan vai oliko se just silloin kun pupuiltiin. Nähtäväksi jää milloin menkat alkaa (vai alkaako). Meillä ei varsinaista yritystä ole menossa vaan väistellään ovista näköjään taas hieman lipsuen.. Makeaa ja suolaista tekee taas mieli. Ja iho on kauheessa kunnossa eli kyllä nämä loppukierron oireita taas ovat.
Oi, aurinko paistaa just niin kauniisti pilvien alta ja värjää puut kultaisiks. Kyllä kesä on ihanaa!
-KenguRuu kp22/27-33
Ansku23!!! Olipa ihanaa taas kuulla jonkun plussaavan!! Jospa se enkelinne sieltä pilven reunalta antoi plussa-sädetystä teille! Onnea vielä kerran ja suojelusenkeli raskauteen mukaan!!!!
DeFeis: Onpa outoa vuotoa sinulla. Minä kyllä sinuna yrittäisin saada ajan lekuriin, voithan yrittää ainakin.
KenguRuu: Jospa lipsahdukset olis tuottanu tulosta! =) Tsempitystä teille!!!
MISSÄ KAIKKI MUUT ON??? Haloo, tulkaahan kirjoitteleen kuulumisia!!
Juhannuksesta ei vielä varmaa tietoa mitä tehdään. Me ollaan joko ystävien kanssa meillä tai sit me mennään isäni mökille meren rannalle! Mökillä olis kyllä ihanaa...Meidän vanhin poju ei haluais millään lähtee mökille (16v), mutta ei sillä mitään ihmeitä suunnitelmiakaan kyllä ole. No, katsotaan sit viikonloppua kohti mihin päädytään =) Saas nähdä saako Jussin olla " nesteettömänä" ellei tätiä kuulu.... Hyvää Juhannusta kaikille kolmoskuumeilijoille!!!!!
On: Ei eilisen jälkeen mitään uutta, täti ei ole vieläkään tullut. Testaan ehkä huomena tai torstaina viimeistään ellei täti ole kurvannut tänne! Pysyis ny per.... poissa! Alavatsa edelleen hieman kipeä ja vihloo edelleen välillä, ja uutta on että mua huimaa välillä... voi kyllä johtua väsymyksestäkin. Edelleen piinaillen.....
mp73, yk7, kp 31/30
Ihme kyllä, sain ajan parin viikon päähän! Woo, mä kun oikeesti luulin että menee viikkotolkulla koska asia/vaiva tuskin on hirveän akuutti kuitenkaan.
Eli täällähän mä notkun edelleen... Kp 19 menossa joten ei ole vielä piinailupäivät lähelläkään.
mp73: sulla on kyllä tosi hyvät kp:t! Nyt toivotaan, että nega muuttuu vahvaksi plussaksi, ja sen jälkeen mä olenkin enää yksin täällä notkumassa meistä " vanhoista" !!
Meillä on nyt kuopus vesirokossa, esikoinen jo parantunut. Molemmilla on ollut näppyjä niin hirveästi että... No tuleepahan sairastettua. Onneksi meillä on lomat vasta tulossa joten eivät mene ihan sairastaessa (ainakaan vesirokkoa ;)
).( Ei edelleenkään, luonnollisesti, MITÄÄN. Tässä kierrossa on ollut ovismaista limaa aika monenakin päivänä, joten vaikea sanoa, milloin se tarkalleen oli, jos ylipäätään oli.
Eppu2, yk7 (toivottavasti tää ois se viimeinen)
Defeis: Hyvä että sait ajan lekuriin! Hyvähän se on tietää missä mennään kierron ja vuotojen kanssa.
Eppu2: Minä kyllä päätin että me molemmat " vanhat" siirrytään ny pois tältä palstalta!!! Annetaan uusille tilaa!!!! bd peukut ny pystyyn vielä...
HALOO MISSÄ KAIKKI ON???? Vai onko kaikki muka jo siirtyny kotiloihin????????? Vaiko jo juhannusta viettämässä? Tulkaas ny kirjottelemaan kuulumisianne!!!
On: Ei tätiä näy ??!!??!! Eilen oli alavatsa silleen menkkamaisesti kipee illalla, että odottelin ja ravasin vessassa kerran jos toisenkin =)
Mutta eipä ollu edes yön aikana ilmaantunut paikalle =)
Käyn tänään ostamassa testin ja teen sen sit huomena aamulla.......
mp73, yk7, kp 32/30
Hain tuossa kolmisen viikkoa sitten opso-paikkaa parturi-kampaamoon ja ensi viikolla olis haastattelu. =) Tämä siis oli tuo hehee-osio.
Yhyy-osio on se, että soitin äsken äitille joka oli just lähdössä sairaalaan kun mamma (äitin äiti siis) oli kolhinut nupinsa ja viety lanssilla sairaalaan. ARGH! Mamma on alle 75 (en muista tarkkaa ikää) ja yhtäkkiä vaan vanhentunut + epäillään Parkinssonin tautia. Hirvittää, koska ikäihmisellähän tuommoisella pään mojauttamisella voi olla kohtalokkaat seuraukset... siis riski vaihtaa hiippakuntaa ikäihmisellä on korkeampi. Kaverin isä meinaan kuoli kun liukastui ja löi päänsä.....
Täällä ollaan, ovis oli sunnuntaina. Ei mitään uutta.
Missä luuraa Äiti1983, Meeri70, 2pojanäiti74 ja lakupätkä? Monet muutkin voisi tulla ilmoittautumaan.
Viola kp 16/29-30
Kauheita kiireitä ollut alkuviikon! Tänään oli se odotettu lääkäri selän takia ja SE SANOI ETTÄ EI OLE MITÄÄN ESTEITÄ ENÄÄ, ETTEIKÖ VOISI VAUVAA ALKAA YRITTÄMÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEE!
Mä en ole nyt syönyt pillereitä lauantain jälkeen..! En osaa vielä sanoa missä kierrossa mennään kun luulin su että menkat alkaa mutta ei kyllä ole vieläkään alkanut!
Onnea Ansku23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti tullaan kaikki kohta kovaa perässä =)))))
Tsemppiä kaikille tälle viikolle!
yk1
Defeis: Toivottavasti mamma on kunnossa, jaksuja teille!
Viola71: Toivottavasti ovis oli otollinen teille! bd peukut pystyyn!!!
Äiti1983: Kiva ettei selkä ole esteenä! Tsemitystä teillekin! Kauanko söit pillereitä?
Kaikille OIKEIN MUKAVAA JUHANNUSTA!!!!
(en ehkä pääse koneelle kun vasta maanantaina....)
On: Testin tein äsken...... =( Negahan se taas oli! Ei oikein jaksa tätä odottamista ja piinailua.... En ymmärrä, täti on jo myöhässä...
No ei kait auta muu kun odotella tätiä vaan =s
mp73, yk7, kp 33/30
Pitkä aika on taas vierähtänyt etten ole ollenkaan kirjoitellut. Lukemassa olen käynyt aina silloin tällöin. Tämä yrittäminen on alkanut maistua jo vähän puulta tai siis tärpin odottaminen kun ei meinaa plussaa kuulua. Jotta ei menisi mieli koko puuhasta niin olen päättänyt lakata laskemasta yrityskertoja, tulee vain lisää paineita.
Paljon oli tullut uusia kuumeilijoita mukaan, kivaa että meitä on täällä näinkin monta! Muutamia tuttuja nimimerkkejäkin on vilahtanut vielä täällä puolella, onneksi en siis ole ainoa " vanha" .
Olen yrittänyt vähentää näillä sivuilla käymistä koska se tuntuu lisäävän stressiä siitä ettei ole tärpännyt :(
Onneksi kuitenkin on kesä ja kärpäset :)
Ja onnittelut Ansku23:lle plussasta! Hienoa ettet joutunut kauaa roikkumaan tällä puolella :)
Täällä olis tänään ovulaatio kalenterin mukaan muttei kyllä ole mitään tuntemuksia. Yleensä sen kyllä tunnen kropassani ja kovasti kun sen aika on. Ehkä ne kivut vielä sieltä ajallaan tulevat. Koitan silti pitää vähän matalaa profiilia etten liikaa innostuisi tästäkin ovulaatiosta. Jalat yrittävät pysyä maan kamaralla...
Anteeksi vähän melankolinen viestini ja täys omanapainenkin, jotenkin vain on nyt mieli vähän maissa näiden kuukausien jälkeen :(
Plussatuulia silti kovasti kaikille meille ~~~~
Ansku78 kp14/28
Miten sitä on ihan törkeessä vauvakuumeessa koko ajan vaikka vasta ensimmäinen varsinainen yrityskierto on meneillään?? Pyörii mielessä päivin ja öin. Meidän nuorempi on kans kovasti tyttövauvan toiveissa, kun " meillä ei vielä sellaista ole" . Ja kesken leikinkin 3v sanoo: äiti, mä haluaisin meille sellaisen tyttövauvan.
Ei me kyllä ole lasten aikana vauvan hankinnasta puhuneet, mutta tätä tyttövauvan kuumeilua on ollut siitä lähtien kun kyläpaikassa oli pieni söpö tyttö. Meidän 3v vain istui lattialla ja katseli vauvaa kun muut lapset leikkivät.
Nyt on kp22/28, antaisko mikään testi vielä ennen juhannusta plussaa jos vaikka olisi tärpännyt? Onko kokemuksia? Alapäässä on ollu tällä viikolla pientä jatkuvaa juilimista, tosin en millään uskoisi että ekasta tärppää.
Juu, täällä ollaan. Meillä on netti tökkinyt ja en ole päässyt tänne, enkä ole ehtinyt. Olen ollut taas väsynyt kun menkat alkoi. Juuri sopivasti juhannukseksi, kiva. :/
Eipä täällä mitään erikoista. Meillä on käynyt kodinhoitajia auttamassa kotitöissä. Ja huomenna ollaan ihan vaan kotona ja grillataan. Miehen loma alkaa sopivasti huomenna. Ajattelin, että voisi edes käydä Korkeasaaressa. Muuta en ole suunnitellut.
Mietin eilen, että jos saisi miehen innostumaan vauva" hankkeesta" , että jos yritettäis miehen lomalla. Mutta en sitten tiedä.
Plussatuulia kaikille!
T.2pojanäiti-74 ja pojat 9kk ja kohta 2v.
Heippa taas, täällä ollaan!
Tänään aamulla olin vielä onnellisesti raskaana 10+3, mutta en virallisesti enää, keskenmenoa odottelen ja TOIVON!
Ultrassa kävin aamulla ja tuloksena kuollut sikiö, kuusiviikkoinen. Itkunsekaisena siirryn kuitenkin viettämään juhannusta ja loman alkua, ja taidanpa nakata pari olutta, nyt kun siihen on jopa lääkärin lupa...
Maanantaina kohtu tyhjennetään kemiallisesti jos ei tyhjene sitä ennen luonnostaan.
vuma
Toivotaan että pääset pian takaisin kotiloihin!
Hyvää Juhannusta kaikille!
Vuma: Minulla on ollut 2 km:a ennen esikoista. Tapahtuivat 2003 ja 2004 kesällä. Ja toinen juuri ennen juhannusta (tuulimunaraskaus). Noiden jälkeen oli sellainen olo etten saa lasta koskaan. En tiedä lohduttaako tämä sinua yhtään... Mutta voimia sinulle!
Vatsa on turpea ja " painava" , harvakseen on ollut sellaista vihlontaa alapäässä. Aamuyöstä heräsin raudan maku suussa ja nenä tukossa, väsyttänyt muutaman päivän ihan törkeesti.
Nyt aamulla heräsin järkyttävään vihlontaan vasemmassa rinnassa, siis vihloi joka kerta kun hengitti. Näin just unta että puristin suklaasta mansikan ja rypäleiden muotoisia konvehteja ja herätessä tuntui niinkuin olisin nänninikin puristanut jollain konvehtimuotilla, niin kipeältä se vihlonta tuntui. Nyt hieromisen jälkeen hieman helpotti.
Minulle on tehty vuosi sitten rintojen pienennysleikkaus ja uskonkin että rinnat voivat olla raskauden aikana hyvinkin kummalliset, kipuilevat jos on jotain ompeluita ja kiinnikkeitä ym. Varmaa ei tietenkään ole, tuleeko maitoakaan, onko " röörit" kohdallaan.
Mutta mökille ja jussin viettoon, Hyvää Juhannusta kaikille!
kp23/28
Aluksi ONNEA Mami0203!!!!!! Vauvaliimaa ja suojelusenkeli matkaan odotukseen!!! Onnea vielä kerran!!!!
En ole ehtinyt koneelle viikkoon!! Ollaan tehty pojan huoneen remonttia urakalla ja eilen saatiin valmiiksi, ihanaa!!! Onhan sitä jo kolme kuukautta tehtykin... Sit ollaan istutettu aidannetta tien varteen, 50 taimea istutettu ja vielä pitäs istuttaa 60. Ja sit vielä alettiin naapurin kanssa rajaojaa laittamaan umpeen, eli lapio-hommiakin tehty jo viikko! Kyllä lapioiminen on vaan kovaa hommaa, alkaa oleen paikat kipeenä =/ Yö-unet on jääny viikon aikana aikas vähille eli nukuttu n. 5h/yö... Taitaa yliväsymys jo kovasti nostaa päätään....
Gallup: Me ollaan avoliitossa, naimisiin ehkä mennään parin vuoden sisään. Nähtäväksi jää milloin?!?! Yhdessä ollaan taivallettu jo 17 vuotta! (kylläpä aika mennee nopeesti) Kihloissa ollaan oltu vuodesta -90 ja sormukset oli varmaan viis vuotta pois ja viime jouluna mentiin sit uudemman kerran kihloihin.... =)
Eppu2: Joo, me vaan notkutaan täällä vaikka muut siirtyy kotiloihin =( Jospa me nyt sitten vihdoin ja viimein päästäis sinne kans! bd
On: Piinailen edelleen.... Lauantaina tein testin.... Nega TAAS!!! Kyllä tää alkaa jo todella potuttaan!!! Alavatsa on ollu jo 5pv " kipeä" ja vihlovaa tunnetta vähän väliä! Tänään olis deadline, eli täti vois kyllä joko tulla tai sit vois vaikka pysyy pois loppuvuoden!
Tsemitystä kaikille kolmosille!!
mp73, yk7, kp 30/30