Ei yo-tutkintoa, ei ammatti-tutkintoa, ei ajokorttia, ei osaa uida, ei ajaa polkupyoralla, vahvat miinus lasit, yli -6 diopteria, ohuet hiukset, pienet silmat,
huono ryhti, ruma ääni, ruma kasvonpiirteiltään, huono itsetunto, asuu vuokralla. Tällanen mulla on kaverina. Mietin, että mikä mua siinä naisessa ärsyttää ja nyt sen tajusin, se on täynnä puutteita! Minusta aika harvinaista, että samassa naisessa kaikki nuo puutteet, ei osaa mitään!
Tavallaan ei vaikuta tyhmältäkään, kyllä sen kanssa pystyy keskustelemaan ja analysoimaan asioita, mutta ihan käsittämätöntä, ettei ole saanut mitään aikaiseksi. Ei tunnu osaavan yhtään mitään, eikä myöskään omista mitään, ei edes asuntoa.
Tajusin, että sehän on todellinen luuseri! Saatan olla julma, mutta olen miettinyt, josko pitäisi katkaista kaveruussuhteet näihin tietoihin perustuen.
Mielipiteitä tyypistä ja tilanteesta? Miten joku päätyy tollaseksi onnettomaksi?
Kommentit (10)
Ei voi kuin ihmetellä, että jos joku oikeasti tuollaistakin muista ihmisistä pohdiskelee. Voi voi. Ja kuule, se ilkeämielisesti kuvailemasi ihminen ansaitsee mielestäni paljon parempaa seuraa kuin sinä.
En ikinä tajunnut miksi se on ihmisistä niin ihana. Ei osaa mitään ja ryssii kaiken. Nolaa koko ajan itsensä ja tuttunsa. Raivostuttava.
Asun vuokralla-en omista edes sitä taloa-älkää nyt siksi mua dumpatko...
Kai hänessä jotain hyvää on, kun kerran olette yhdessä alkaneet " olemaan" .
Paitsi, se ei todellakaan osaa puhua ja keskustella, on niin yksinkertainen kuin vaan voi olla, siis ihan naamasta näkee, mutta kun suunsa avaa ni REPS!
Niin ja urheilkaa yhdessä niin ryhtikin paranee ja hän jaksaa innostua hoitamaan ulkonäköään.
Mitä muuten teette kun näette toisianne? Onko hänellä lapsia?
Kannattaisiko pyrkiä keksimään kehittävää tekemistä toisen mollaamisen sijaan? Oletko itse saavuttanut paljonkin elämässäsi ap?
mieleen ku ensin haukut juuri siitä kortin puutteesta
Ei yo-tutkintoa, ei ammatti-tutkintoa, EI AJOKORTTIA, ei osaa uida, ei ajaa polkupyörällä, vahvat miinus lasit, yli -6 diopteria, ohuet hiukset, pienet silmät,
So? Siis luitko edes sitä uutista, että KOKO MAAILMAN rikkaimpaan 10 % pääsee kun omistaa esim. Suomesta asunnon. Eli pääomaa tarvitsee olla vain joku muutama kymmenen tuhatta.
Jos sen kaverin kanssa voi keskustella ja " analysoida" , niin mitä hemmettiä muuta siltä odotat?! Et kai sen kanssa naimisiin ole menossakaan, tsiisus.
Missäköhän vaiheessa alat valita koiria ja kavereita jotka sopivat sisustukseesi....
no, jos ei huomioi ulkonäöllisiä seikkoja, niin mieleeni tulee kaksi asiaa: häneltä puuttuu sekä kunnianhimo että itsekuri.