Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni räjähti tänään minulle,

Vierailija
17.06.2007 |

kun otin jääkaapista kokista itselleni ja kaadoin lasiin. Meillä on 2,5-vuotias lapsi. Mieheni mielestä minun pitäisi juoda salaa kokista, kun lapsi on paikalla, ettei hän ala itkemään sitä ettei itse saa.

Kun en suostunut, niin tuloksena oli se, että mies alkoi huutamaan ja heittelemään ruokia lattialle ja häipyi ulos. Lapsi kysyi " äiti mikä isille tuli" .

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan ainakin pikkasen vanhemmat lapset tietää, että lapsetkin juo limua ainakin joissain perheissä. Turha valehdella, et se on " aikuisten juoma" . Miten pitkään aiotte sitä aikuisten juomana oikein pitää?

En tosiaan nyt tarkota, että vauvalle pitäis limsaa juottaa, mut aika tiukkoja vanhempia olette, jos ei lapsenne saa limua maistaa.

Vierailija
22/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: Kokis ON meidän perheessä aikuisten juomaa, siinä ei ole mitään valehtelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisia ei juoda ollenkaan ,joten niitäkään ei tarvi lapsilta salassa juoda ;)

Vierailija
24/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli siis ymmärsin oikein ettei lapsi KOSKAAN muutenkaan saa kokista, eli ei ole herkuilla kiusaamista?

Minä juon kahvia lapsen nähden, eikä se ala lasta kiukutrtaa vaikkei sitä saa, kun ei ole koskaan saanut kun kyseessä on aikuisten juoma. Eli voisin myös juoda kokista samalla periaatteella, ja niille jotka ei tiedä, kokiskessa on kofeiinia ja siksi sitä ei meillä lapset juo. Eikä äitikään, kun se on niin pahaa.

Aika pelottavaa silti että miehesi saa noin kohtuttomia raivareita noin mitättömistä asioista, meillä tuo tarkoittaisi todella vakavaa keskustelua suhteen tilasta ja siitä että onko toinen enää turvallinen vanhempi, ties mistä se pinna seuraavaksi palaa...?

Tsemmpiä ap, älä jätä asiaa tähän!

Vierailija
25/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden heittelyä seuraa töniminen, uhkailu, kuristaminen, läimäyttely ja vakava pahoinpitely. PISTÄ MIEHELLESI RAJAT NYT tai löydät itsesi lähivuosina turvakodista tai pahimmassa tapauksessa haudasta.

Vierailija
26/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa että miestäsi etoo kun jos lihava vetää limua lasten nähden...

Vierailija
27/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ap:n aihe taisi olla ihan muu :) Oma kantani on, että miehelläi on varmaan pinna kireällä jonkun toisen asian takia ja siksi räjähtelee noin. Koittakaa puhua...

Vierailija
28/30 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 58kg ja olen 173cm pitkä. Kokis oli mieheni ostamaa ja sokeritonta.

ap

Vierailija:

voisin sanoa että miestäsi etoo kun jos lihava vetää limua lasten nähden...

Vierailija
29/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo pahvi...

29

Vierailija
30/30 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olisikin, niin mielestäni olisi aikamoista ylireagointia alkaa heittelemään ruokia ja huutamaan, jos sattuisin juomaan vaikka viimeisetkin tipat isännän limupullosta. Ääni minulta siis vaihtoehdolle " Miehesi ei käyttäytynyt normaalin aikuisen tavoin" .

Koita keskustella, mistä moinen johtuu. Toisaala, jos hän on, kuten minun mieheni, ei kannata keskustella ihan samana päivänä. Kun odottelee seuraavaan päivään, ehtii toinen rauhoittua ja ehkä jo tulla itsekin vastaan anteeksipyynnön kanssa. Joku sitä nyt selvästi vaivaa.