Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapurin 3-vuotias taas meidän pihalla leikkimässä

Vierailija
17.06.2007 |

mikä siinä on, että vanhemmat ei ymmärrä että 3-vuotias ei ole tarpeeksi vanha kyläilemään toisten pihoilla ilman valvontaa? naapurin 3-vuotias poika on vähän väliä tunkemassa meidän pihalle " leikkimään" (lue: rikkomaan leluja, kiusaamaan ja hyppimään kukkapenkeissä). omatkaan lapset ei sitä tänne haluaisi enkä varsinkaan minä, joka yritän ulkoilla 3 alle 6-vuotiaani kanssa. pienin on ihan vauva, vaativa tapaus joka viihtyy ulkona vain sylissä. siinä sitten kannan vauvaa kainalossa, seuraan isompia ja vahdin vielä naapurin täystuhoa. äiti ei itse edes vaivudu enää multa kysymään saako poika tulla, pistää vaan pojan tulemaan meidän pihalle ja huutelee omalta puoleltaan sille että no kysyitkö nyt (siis pojan pitäisi itse kysyä saako tulla). sitten samassa äiti onkin itse häipynyt toiselle puolelle taloa omiin hommiinsa tai jopa sisällä ja pojan vahtiminen jää minulle. vauva kainalossa en oikein jaksa lähteä taluttamaan poikaa takaisinkaan. oikein ahdistaa mennä tonne pihalle, kun tietää mitä siitä taas seuraa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa tulla niin sitten on turha täällä marista siitä.

Avaa suusi hyvä ihminen.

Vierailija
2/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei aikuinen ihminen saa turpaansa auki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on niin pieni, ettei välttämättä ymmärrä jos sanon että nyt ei sovi. voi olla että menee pois, mutta tulee parin minuutin päästä uudestaan. sen verran on tuota etäisyyttä kuitenkin, että en millään jaksaisi vauva kainalossa lähteä pojan äidille kertomaan että nyt ei sovi. lähinnä ihmettelenkin, että millainenn äiti ei itse edes naamaansa näytä, lähettää noin pienen pojan vain ihan omineen muiden pihoille.

joku ehdotti tuota, että meidän vanhin leikkisi sen pojan kanssa. meillä vanhin on syksyllä eskariin menevä tyttö, eikä hän jaksa eikä halua leikkiä noin paljon pienemmän pojan kanssa.

Vierailija
4/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudat sitten takaisin että Ville voisi jo tulla takaisin kotiin kun sun kukkapenkit ei tarvitse enempää hoitoa.

Vierailija
5/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten yleensä teet sitten kun haluatte lähteä takaisin sisälle? Jääkö naapurinpoju siihen teidän pihalle harhailemaan vai mitä? EIkö se äiti yhtään pelkää, että jotain sattuu?

Vierailija
6/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos seiska, sait mut hymyilemään! äiti ei kyllä huutele pojalleen eikä tule häntä hakemaankaan. kun me lähdetään itse sisälle niin sanon pojalle, että nyt omaan pihaan. useinkaan tuo ei lähde, vaan kökkii tuossa terassilla vielä kauan sen jälkeen kun me ollaan jo menty sisään. käyn sitten välillä häntä aina patistamassa lähtemään ja jossain vaiheessa poika sitten lompsii tiehensä. siitäkin koen huonoa omatuntoa, kun enhän mä oikeasti tiedä mihin se siitä pihalta häipyy, kotiinsa vai johonkin muualle. mä kuitenkin siinä vaiheessa laitan jo ruokaa omilleni, imetän vauvaa ja laitan pienempiä nukkumaan, enkä jouda lähtemään saattajaksi.

Vierailija
7/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihä tommoinen vetele!