Käytättekö tahranpoistoaineita vauvanpyykissä?
Laitatteko vahvoja tahranpoistoaineita, kuten Vanishi Crystal Whitea vauvanpyykkiin? Onko aiheuttanut mitään oireita vauvan iholle, jos on pesussa ollut jotain tahranpoistoainetta mukana?
Kommentit (9)
olen laittanut pahimpiin tahroihin ennen pesua eikä mitään iho-oireita ole tullut. Tehoaa kaikkein parhaiten, kun laittaa tuoreeseen tahraan ja antaa vaikuttaa kunnolla, vaikka ihan kuivua ennen pesua. Eli luulen ettei sitä jää vaatteeseen yhtään pesun jälkeen.
Myönnän, olen oikea neuroottinen tahrojen kanssa, ja etenkin niiden poiston kanssa =) Lähes kaikki tahrat on saatu pois.
Meillä aloitettiin porkkanasoseet ja vellit eli myös tahranpoistoaineen käyttö jo 3 kuukauden iässä, eikä meidänkään pojalle ole tullut mitään reaktioita.
Kyllähän kone pesee ne aineet pois. Ainakin toivon niin :)
Tehokkaasti on poistanut kaikki tahrat. Jotenkin tuntuu turvallisemmalta käyttää tollasta luonnontuotetta kuin noita vahvoja myrkkyjä.
Olen käyttänyt Beckmannia ja laittanut ylimääräisen huuhtelun päälle. Ei ole tullut mitään oireita. Osaisiko joku muuten neuvoa, mikä tehoaisi mustikkatahroihin?
meillä käytössä sappisaippua ja hyvin lähtee melkein kaikki tahrat. Tuoreena lähtisi varmasti kaikki mutta äiti laiska =). Mustikka lähtenyt myös sillä pois seuraavana päivänä.
Pesuaineinakin kaikkein hellävaraisimmat hajusteettomat LV:n tuotteet.
Käytän ruokalappua vauvalla, joten pahimmat tahrat jää siihen, harvoin edes vaatteille saadaan tahroja tulemaan ennen kin vauva on sen ikäinen, että syö itse (n. 1,5v)
Ja porkkanatahrat lähtevät auringossa, suorassa auringonpaisteessa. Häviävät kokonaan! Luonnollisesti, ilman ylimääräisiä kemikaaleja.
-mm- (jolla 4 lasta)
Meilläkin on kyllä ruokalappu käytössä, mutta tytöllä on tapana huiskaista kädellään lusikkaa, kun sitä viimeksi odottaa, jolloin ruokaa lentää mihin vaan ja toiseksi neiti saattaa yhtäkkiä laittaa molemmat nyrkit suuhun (jossa on vielä ruokaa) ja viuhtoa sitten ruokakäsillään ympäriinsä. Hänellä taitaa olla hampaita tulossa. Meille pitäisi hankkia jonkinlainen ruokakaapu ...
Eli Euro shopperin saippualla on meillä lähtenyt kaikki tahrat mitä ikinä vaatteissa on ollut!!!
Helpoimmin tietenkin lähtee ,kun tahra on tuore,mutta myöhemminkin kun kastelee tahran ja hieroo siihen saippuaa ja ja huuhtelee pois ja lopuksi heittää koneeseen niin on kaikki tahrat lähtenyt(niin mustikka- kuin porkkanatahratkin ym.)
Ei ole tarvinnut ostaa kalliita tahranpoistoaineita eikä miettiä jääkö niistä jotain vaatteeseen!
t:picatsu ja poika 1v10kk
Vanishia juuri. Ei oo ainakaan mitään oireita tullu tytölle. Ikää nyt 11kk.