Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ratkaisu lopettamiseen!!!

Vierailija
17.06.2007 |

Tervehdys!

Nyt kaikki ketkä haluatte lopettaa tupakanpolton, marssikaa kirjastoon tai kirjakauppaan ja hankkikaa Allen Carrin kirja " stumppaa tähän" . Siinä on jotain mystiikkaa joka tepsi ainakin minuun, en ole ikinä lopettanut tupakointia näin kivuttomasti!Kertokaa miten kävi ;)

Onnellinen savuton

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat tupakoinnin ja sillä selvä. Aloitat siitä, ettet osta sitä enää. Ei kukaan tai mikään kirja voi sitä puolestasi tehdä.

Jos tupakoinnin ei katsottaisi olevan vaaraksi sikiölle, miksi työnantajalla on velvollisuus siirtää työntekijä, joka altistuu työssään savulle, muihin tehtäviin?!? Eikö se jo kerro jotain tupakansavun haitoista ja siitä, että se yleisesti tunnustetaan. Paitsi ei tietysti itse tupakoijat, jotka ajattelevat vain itseään.

Vierailija
2/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lukea kirja, joku muukin on muistaaksieni sitä joskus kehunut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kirjassa on jotain taikaa! Itsekkin ajattelin että ei mua mitkään kirjat auta mutta auttoipa hyvinkin :=)

Vierailija
4/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikoinani tupakoinut, en enää nykyään, enkä ole raskauksien aikana polttanut, mutta tiedän siis, mitän on tupakanhimo. Eikös tämän palstan tarkoitus ole keskustella tupakoinnista, ja mielestäni ap:n aloitus oli hyvä, jos siitä on apua sellaiselle, joka kamppailee tupakasta eroon, sinun vastauksesi oli puolestaan v**tuilua...

Vierailija
5/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin yksikertaistahan se on, että jättää tupakan polttamatta. Olen minäkin polttanut joskus paljon ennen lasta enkä edes jäänyt siihen " koukkuun" . Tietysti on eri asia, jos polttaa 15v putkeen niin eihän se lopettaminen ehkä ihan yhtä helppoa ole kuin lyhyemmän tupruttelun jälkeen mutta jos on raskaana niin pitää kai kellojen soida päässä!!!

Vierailija
6/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen todellakin lukemaan kyseisen kirjan! Minun elämäni se on ainakin muuttanut!!!