Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisko tehdä kolmannen lapsen?

Vierailija
16.06.2007 |

Eli tilanne on tämä: esikoinen on 3v. kuopus 1,5v. Mutta valtava vauvakuume on vallannut minut ja tuntuu, että mikään ei auta! Olen kyllä välillä tosi väsynyt jo näiden kahdenkin kanssa, varsinkin silloin kun hoidan yksin (mies reissuhommissa). Käyn töissä ja lapset päiväkodissa. Pitäiskö laittaa jäitä hattuun vain rohkeasti tehdä vielä se kolmas ja viimeinen samaan konkurssiin? Mies ei pistä hanttiin, mutta ei ole ehkä yhtä innostunut kuin minä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tämän nuorimman vauva-ajasta ihan erilailla ja oli paljon helpompaa, kun isommat olivat jo niin " isoja" . Vuodenkin jos jaksat odottaa ennen kuin alatte kolmatta yrittää, niin on jo paljon helpompaa. Tietenkin itse teet miehesi kanssa oman ratkaisun, tämä on vain minun mielipiteeni tilanteesi luettuani.

Vierailija
2/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan oli harkinnassa, mutta nyt kuitenkiin tuntuu että voisi taas nauttia vauvasta. Kaksi lasta jo on 7v ja 4v, joten vauvakin olisi mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä odotellaan viikolla 8.. Meillä lapset 3v ja 1v.1kk.. Hiukan ehkä hirvittää, mutta ihanaa kuitenkin!

En usko että ihminen katuu lapsiaan joita on saanut, vaan niitä joita ei ole saanut.. (siis sitten joskus 50v. harmitellaan että miksi en tehnyt kolmatta kun halusin kolme...?)

Vierailija
4/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joillakin on niiiin helppoa tuo lasten TEKEMINEN...