Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota..

Vierailija
16.06.2007 |

Vihaa kuulemma minua eikä voi sietää. 2 pientä lasta meillä on. Ihan selvästi huomaan että on masentunut. Mutta ei tunnusta sitä itselleen. On minun seurassani apaattinen mutta jos on muita niin esittää. Jos yritän keskustella asiasta ja suhteestamme niin rupeaa vähän ajan päästä huutamaan hysteerisesti. =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välillä viitsi huolehtia henk. koht. hygieniasta. ja sanon asiasta että kävisitkö suihkussa.....valvoo yöt ja nukkuu päivät. ei ole lasten kanssa, viettää aikaa vaan netissä. Jos sanon näistä asioista niin sanoo joo joo, mutta mitään ei tapahdu. Sitten sanon seuraavana päivänä taas niin tulee riitaa. Varmaan vikaa itsessäkin, että jankkaan asioita. Mutta mies osaa loukata tosi pahasti jos on vihainen. Olen silloin kusipää huora ja vihaa minua, eikä siedä nähdäkään. Olen vaan ihan poikki. Tuntuu että viime aikoina nämä räjähtämiset on vaan lisääntyneet. =( Ei oikein pysty puhumaan asioistaan muutenkaan....esim. stressistään ym. mikä vaivaa, purkautuu sitten todella kovalla raivoamisella ja huutamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä