Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Missi-Elina kehtaa jatkuvasti tuoda ilmi KUUKAUTISKIPUJAAN? NOLOA!!!!!

Vierailija
16.06.2007 |

" Tuleva synnytys askarruttaa nuorta naista melkoisesti.

- Odotan synnytystä aika pelokkain mielin. Se hirvittää joka päivä. Se johtuu kai siitä, että minulla oli yläasteikäisenä pahat kuukautiskivut, ja minulle sanottiin, että synnytyskivut ovat vielä kymmenen kertaa kovemmat. Otan aivan varmasti kaikki mahdolliset piikit ja kaasut, jotka ikinä vain saa!"

On jo paljon ennen raskautta kertonut tuon saman tarinan monessa lehdessä. Eikö yhtään nolota??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska uskaltaa puhua julkisesti peloistaan ja kovista kuukautiskivuistaan, eikä pidä imagon vuoksi mitään onnellista " kaikki upeasti-mikään ei pelota" -kulissia!

Kaikkea hyvää vaan hänelle ja tulevalle vauvalle ! :)

Vierailija
2/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette itse aivan kypsymättömiä äideiksi. Hävetkää kurjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aina alkaa kummasti ärsyttämään ton elinan jutut lehdessä. Hei, se jota synnytys ei pelota niin käsi pystyyn! ja ikävä kyllä ellu, karu tosi asia on että raskaana lihoo, ei voi mitenkään pysyä hoikkana. ja mikäs tää sen aikasempi juttu lehessä ; " todella inhottavaa huono vointisuus kun alkoholin nauttiminenkin rajoittuu saunan jälkeiseen siideriin.. " , todella aikuismaista. ja muutenkin jutusta, siis tän viikonloppusesta jutusta, sai sellasen kuvan että teki lapsen nyt kun ei oikein ollut mitään parempaa... mun pitää aiankin sanoa, että ikinään kyseisestä ihmisestä ei ole jäänyt mitään hyvää kuvaa. noin 17 vuotiaana joi siideriä baarissa tissit pystyssä, hyvä että paita juuri ja juuri ne peitti, ja muutenkin kerran mulkoili entisen poikaystävänsä exää pitkään ja vihaisesti.. aikuismaista!!! mutta vaikka tätä mieltä olenkin niin toivon kyllä ellulle kaikkea hyvää. lapsen saaminen on todella iso juttu ja onnellinen saa olla että lapsen on saanut, kaikki kun ei saa...

Vierailija
4/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuoruudessa TODELLA kovat kuukautiskivut. Kaikki myös pelotteli että synnytys on 100 kertaa pahempaa! No eipä ollut, nimittäin itse synnytyskipu oli taivas verrattuna niihin helvetillisiin kuukautiskipuihin!

Vierailija
5/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdissä kertoa? Olette älyttömän ilkeitä ja aivan syyttä. Eikä se ole mikään sääntö, että raskaana lihoo. Minulla on useampi ysätäv, joista ei edes viimeisillä viikoilla näkynyt, että ovat juuri saamassa lapsen.

Minusta te haukkujat kuulostatte sekä kypsymättömiltä, että kateellisilta. On luonnollista, että ihminen pelkää synnytystä, toiset enemmän, toiset vähemmän ja jos joku sinua aiheesta haastattelee, miksi siitä ei saisi puhua? Ja jos ihmisen työ on ollut ulkonäöstä riippuvaista, niin on kai enemmän kuin luonnollista, että sekin puoli askarruttaa. Yleensä täällä ollaan kovaan ääneen huutamassa, kuinka lapset on parasta tehdä nuorena ja nyt kun joku sitten tekee niin, ja toteaa, että kaikkea muuta kuten opiskella, ehtii myöhemminkin, niin eikö olla jo haukkumassa.

Kasvakaa te, teistä ei uskoisi, että olette jo äitejä!

Vierailija
6/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat nyt on aika luonnollinen asia

Vierailija
7/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli murrosiässä ja nyt kun vertaan, pahimpina aikoina ne tuntuivat kovilta supistuksilta (mutta kipu jatkui yhtenäisenä)... :(

Vierailija
8/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö että pelkää synnytystä? Onko se verrannollinen asia äitiyden ja arkielämän kanssa? Itse olin hieman peloissani molemmilla kerroilla. Koskaanhan ei tiedä kuinka synnytyksessä käy. Pieni tai suurempikin jännitys on varmaan synnytyksestä puhuttaessa melko normaalia, Vai olenko väärässä?

Vierailija
9/9 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan. Lisäksi myös pää on kipeä, huimaa, on pahoinvointia, mielialat heittelee ja olo on suoraansanoen helvetistä, myös vuoto on runsasta heti ekoista tipoista. Liikuntaa, kylpyä, kipristelyä peiton alla jalat mahan päällä, ihan mitä vain hammasta purren ja kestäen jumalattoman kivun. Eivätkä lääkkeetkään auttaneet.

Ole siinä sanomaan, ettei menkkakipuja ole tai niistä ei saisi puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän