Oletko tavannut sielunkumppanisi? Uskotko että jokaisella on sielunkumppani jossain?
Enkä nyt tarkoita sitä että synkkaa jonkun kanssa hyvin tai ihastumista tms.
Vaan tarkoitan sellaista sanoin kuvaamatonta sielujen sympatiaa, näkee tavallaan toisen läpi ja tuntee hänen sielunsa vahvana, tuntee olevansa sukulaissielu.
Kommentit (5)
Mutta muuten mukavia, rakkaita ja minulle läheisiksi sopivia ihmisiä kyllä :) Se riittääpi!
jälkeen tavannut. Toisenkin olen nähnyt vain kerran mutta pidetään yhteyttä ja varmaan joskus nähdään ja kokeillaan toistuuko juttu.
Ja uskon että se sielunkumppani voi olla joko nainen tai mies ja vaikka olisi vastakkaista sukupuolta niin ei välttämättä silti siihen liity seksuaalista väreilyä mikä onkin asia ihan erikseen.
Mun ensirakkaus oli/on tälläinen. Edelleen tunnemme vahvaa yhteyttä toisiamme kohtaan kun näemme, joskus muutenkin, vaikka rakkaus/seksuaalinen suhde on ollut aikapäiviä sitten ohi!
Olen tavannut soulmateni.
Meillä oli ja on edelleen vahva henkinen " suhde/side" . Onneksi häntä aika harvoin näen. Ensitapaamisestamme on 15 vuotta. Tunsin jo silloin sielujen sympatiaa kun hänet näin.
Tämä meidän soulmatemme osoittautui erittäin tuskalliseksi molemmille. Meillä ei ollut toistemme kanssa kuitenkaan normaalin hyvä olo vaikka mielettömän vahva yhteys onkin ja tunsin tulevani hulluksi siitä vahvasta henkisyydestä!
Nyt minulla on onneksi mies jota rakastan ja joka ymmärtää minua puolesta sanasta mutta joka ei ole " soulmate" , onneksi. Uskoisin että minun kohdallani se olisi liian riipivää normaaliarjessa.