Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuikä saman miehen kanssa..

16.06.2007 |

Vaikka mieheni on ihana ja suhde hyvä, silti joskus hirvittää se, että on sitoutunut olemaan tämän miehen kanssa loppuikäni. Ei koskaan enää uutta rakastumista (ainakaan " luvallista" ) tai seksiä kenenkään toisen kanssa..Jotenkin haikeaa. Ja ollaan oltu jo n 15 v yhdessä. Onko muilla samoja tuntemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni avot, jo läks taas silmät kiitämään kaikkien upeiden uroiden perään=)

Vierailija
2/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hiukan haikeasti, mutta useammin kuitenkin helpottuneena :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on. ollaan oltu yhdessä 9v. 1 lapsi. välillä tuntuu että ollaan vaan kavereita.

Ja kaipaan sitä suurta rakastumisen tunnetta ja intohimoa

mutta toisaalta kyllähän sekin sitten taas aikanaan muuttuu arjeksi.

joskus on vaan vaikea hyväksyä sitä.

Vierailija
4/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon miettiny nyt päiväkausia, että olisi niin siisti saada se rakastumisfiilis päälle, mahanpohjassa nipistelisi ja olisi niin hassua.. Onneksi näitä uudelleenrakastumisia omaan mieheen tulee aina joskus.

Vierailija
5/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan oltu yhdessä 32 vuotta...naimisissa ja ollaan tavattu jo ekalla luokalla...

Vierailija
6/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on nyt erityisesti pinnalla kun tunnen olevani ihastunut toiseen (omalla tahollaan myös varattuun mieheen). En aio tehdä asialle mitään, enkä usko että tällä miehellä on edes tuollaisia tunteita minua kohtaan, mutta kirpaisee silti.

Vierailija
7/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on maailman paras ja ei tee mieli todellakaan hänestä koskaan luopua. Olen nähnyt ihan riittävsti miehiä elämässäni, ettenkö voisi sanoa löytäneeni " täydellisen" kumppanin. Jaksan edelleen rakastua viikoittain johonkin puoleen hänessä.

Vierailija
8/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on niin mun ketjuni. Saman miehen kanssa nyt 19v ja kyllä välillä tuntuu että ollaan vain kämppäkavereita. Kaipaan tällä hetkellä niin tuskaisen kipeästi sitä rakastumisen huumaa. Että joku himoitsisi ja hellisi ja haluaisi.

=/

Vierailija
9/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että olisi liian vaikeaa aloittaa " alusta" uuden miehen kanssa. Enkä sitä oikeastaan edes haluaisi, koska rakastan miestäni hänen viostaan huolimatta. En enää edes katsele muita miehiä " sillä silmällä" . Tuota viimeistä en olisi itsestäni uskonut vielä viisi vuotta sitten, mutta kaikenlaisia yllätyksiä se elämä tuo tullessaan.

Vierailija
10/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todella toivon, että saan olla saman miehen kanssa koko loppu elämäni. Naimisissa ollaan oltu jo 18 vuotta ja vaikka ne alkurakastumisen kuumat tunteet onkin jo laantuneet, niin silti veikkaisin, että tämä kumppanuus ja yhteenkuuluvuus on sitäkin parempaa, ja aina pareanee mitä kauemmin olemme yhdessä.

En todellakaan enää haluaisi aloittaa kaikkea uudestaan jonkun ventovieraan miehen kanssa. Ne kuumat rakastumisen tunteet kun laantuu aikanaan ja tilalle astuu kuitenkin arki jossain vaiheessa.

Vierailija
11/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti ole 10-15 vuotta täysin uskollinen puolisolleen, oikeesti ei kukaan. Tiedän sen työni puolesta, hyvä otanta jo

Vierailija
12/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retiisi, sulla on aika lopullisia kysymyksiä tänään! Mut vastaan, että mä tahdon olla tuon miehen kanssa, (joka kuorsaa makkarissa,) lopun ikääni. Mä rakastan sitä niiiiin paljon. Ja kaikista hulluinta on se , että se rakastaa mua hulluna!!!!!!!! :)

Vierailija
13/13 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä kutkutuksia vieläkin tulee mutta valitettavasti vääriin kohteisiin jolloin niistä ei ole mitään muuta kuin haittaa. Kunpa ei tulis, mitä nauttiimista siinä on jos osaa haluta jotain mitä ei voi saada.

Muuten ei mietitytä tuo loppuikä, elo on niin kummaa et mitä tahansahan voi sattua mutta jos hyvin käy niin kyllä tuota vielä kiikkustuolissakin voisin katsella.