milloin tämä vatsa alkaa kasvaa??? rv8
Muistatteko?? Mulla paljon turvotusta, tosin en tiedä onko liikunnan puute, koska on niin huono olo ollut, että pakko maata!
Kommentit (9)
17-18 viikoilla ei kellekkään varmasti jäänyt epäselväksi että raskaana olin.
mutta kyllä sainkin ison lapsen ja kohtu taitaa olla ulospäin kallella..
tosi yksilöllistä
Mutta sellainen raskausmaha alkoi näkymään vasta jotain viikolla 22 tai sellaista...
Samalla viikolla yksi työkaveri, jota en ollut nähnyt hetkeen tuli mua käytävällä vastaan. Huudahti mut nähdessään " Hei Maija, miksi et ole kertonut, että olet raskaana, voi miten ihanaa! Onpa sulla söpö maha, milloin oikein laskettu aika on?" Kun sain suunvuoron niin totesin, että tää on niin alussa että en ole vielä kovin monelle kertonut.
Tämä siis toisessa raskaudessa. Ekassa kesti jopa rv 12 asti, että ulkopuoliset huomasi.
Vartaloltani olen hoikka ja ilman raskauksia mahaton. Lisäksi kohtu eteenpäin kallistunut. Ja tapaan kasvattaa kokonaisuudessaan ihan älyttömän kokoisen vauvamahan.
asti painelen tuosta häpyluun yläpuolelta.
toisen ja kolmannen kans siinä rv 20 ja neljännen kanssa rv 16.
saattaa vatsa olla turvonnut. Mulla itsellä alkoi vatsa pöyristyä viikolla 16. Viikolta 20 lähtien kasvu nopeutui. :)
Aina ei kunnolla silloinkaan. Viimeiseen asti olen ollut aina hyvin pienimahainen enkä ole äitiysvaatteita tarvinnut. Lapsia on viisi.
ja sitten lopussa se olikin jo ISO. älä hätäile, kerkeät vielä tuskastumaan siihen mahaan.
jossain rv 20 jälkeen, vaikka hoikka olenkin. Alkuun toki oli jotain turvotusta ja jossain rv 16 paikkeilla taisin vaihtaa mammavaatteisiin, mutta ei maha vielä näyttänyt miltää vauvamahalta. Nytkin vielä (rv 30) maha olisi helppo kätkeä tietyissä vaatteissa, vaikka sf-mitta kulkeekin aivan yläkäyrillä.