Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEE JEE JEE!!! Olen laihtunut 3 kuukaudessa 7,5kg vain liikkumalla enemmän ja vähän katsomalla mitä suuhuni laitan =D

Vierailija
15.06.2007 |

IHANAAAA!!!!

Maaliskuun puolivälissä lähtöpaino oli 87.6kg ja kilot senkun ropisee eikä todellakaan ole tarvinnut nälkää nähdä ja voin herkutellakin ja ottaa alkoholia.

Tajusin, että aikaisemmat yritykset on kaatuneet siihen että yritän vetää liian kovaa linjaa; ei sellaista kukaan jaksa parin kolmen viikon päästä sortuu kun tekee mieli muutakin kuin heinää ja hedelmää. Sitäpaitsi liikunta on oikeasti kivaa jota harrastan 3-4 kertaa viikossa; pyöräilyä ja sauvakävelyä.

tavoitteeni on 77kg elokuun loppuun mennessä ja vuoden loppuun mennessä 70kg.

Olen 175cm pitkä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 3 kiloa kuin huomaamatta 1 kuukaudessa, vain sillä, että vaihdoin leivät näkkileipään! Vehnäleivät ne lihottaa! Myös pullan sijaan aamukahveilla maistuu näkkileipä! Olen antanut luvan itselleni laittaa päälle " mitä vain" (juustoa, makkaraa, maksamakkaraa...) niin johan maistuu!

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minäkin onnistuisin... En vain pääse liikkumaan, molemmat polvet sökönä, menee hermot!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puntari rikki, mutta jee jee, olen varmaan parissa kuukaudessa onnistunut lihomaan vihdoinkin pari kiloa, kun maha pömpöttää. Oikeestikin olen tosissani. Mun mitat 162/n. 50kg, mutta näytän paljon laihemmalta.... ja joudun siitä kuulemaan jatkuvasti.

Vierailija
4/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele tätä enää ollenkaan " laihdutuskuurina" vaan oikeasti elämäntapamuutoksena.

Eikä mistään ole pitänyt jäädä paitsi; eilen söin 50g juustonaksuja ja jäätelöä, tänään juon punaviiniä. Huomenna teen kanakormaa, NAM!

Huomenna voisi mennä vaikka tunnin sauvakävelylle ennen saunaa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi