Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko ihan iisisist sen tosiasian, että teillä olisi vaan 1 mies loppuelämänne.

Vierailija
15.06.2007 |

No more treffejä mr. ihanan kanssa, ei uutuuden viehätystä, ei itsensä ehostamista tuntitolkulla, ei itsestään laihtumista, ei deittivaatteiden sovittamista 100 kertaa jne.

Ja nyt vastaan itse itselleni ettei tämän palstan korppikotkien tartte vaivautua. Korppikotka:minä haluan treffeille mieheni kanssa ja todellakin laittaudun tuntitolkulla, ei ole ihme jos kaipaat muita miehiä, itse et taida paljoa mihestäsi välittää -läppä SEISSEISSEIS! Korpiikotka sayonara!

Mua on ruvennut vähä askaruttamaan, että voi kamala. Vain aviomieheni hautaan asti.. Ei kai tässä tartte ruveta salaa haaveilemaan, että mieheni kuolee ja sitten mr. ihanuus tulisi hätiin. Aatelkaa nyt. Ja kun tästä vielä vanhetaan ja aina ne sukat on siellä missä aina ja riidelläkin osaan jo yksin, sillä vastailen mieheni puolesta (joka inhoaa sitä, mutta ei kiistä laukomiani asioita hänen puolestaan, tai ehkä joskus, mutta minä en ukso että silloin puhuu totta)

No joka tapauksessa mulla välähti tämä karu yskiavioisuuden realiteetti kesäisessä ilta auringossa ja totesin vaan, että ei helveda.

Miten miehet pystyy ainakaan yksiavioisuuteen, kun niiden avot hokee niille päivässä 5000 (näin jonkun artikkelin) seksi seksi seksi seksi seksi seksi... täytyy olla todella vaikeaa. Mä nostan hattua uskollisille miehille ja erittysesti niille joilla on libido ja turhautunut vaimo = ei seksiä ennenkuin kaikki hiertävät asiat on selvitelty, eli never.. (paitsi joskus kännissä saa panna, mutta sitten taas jatketaan siitä että pitää keskusteluja jatkaa.. )

Täytyy mennä kylmään suihkuun vähän rauhoittumaan. Moido!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten meni vähän ohi tuo kirjoitus...

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joko se on yksi kumppani koko iän tai ei vakituista koko iän. Minusta tuo ensimmäinen kuulostaa paremmalta vaikka sekään ei varmasti ideaali tilanne ole kun pitää ottaa se toinenkin huomioon kaikessa aina ja ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmasti pidän mieluummin loppuelämäni ajan yhden hyvän miehen kuin käyn pintapuolisesti läpi kymmeniä tuttavuuksia. Alkuhuuma uuden tuttavuuden kanssa ja perhoset vatsanpohjassa ovat kieltämättä ihania tuntemuksia, mutta minulla ainakin vaakakupissa painavat paljon enemmän luottamus, yhteenkuuluvuuden tunne, sanaton yhteisymmärrys ja ne monet muut pienet mutta tärkeät asiat, jotka tulevat vain pitkäaikaisen suhteen myötä.

Vierailija
4/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntitolkulla, jos joskus päästään kahdestaan " treffeille" .

Olen edelleen häneen ihastunut, perhosia lentelee vatsassa kun ajattelen meidän ihania hetkiä ja seksiä, toivon todella että mies tuntee samoin. odotan miestä innolla kotiin ja usein huomaan jääväni tuijottamaan häntä ja ajattelen, kuinka ihana hän on...

Voin kuvitella, että olemme yhdessä aina, muita en kaipaa.

Yhdessä olemme olleet 10 vuotta ja meillä on kaksi lasta, toivon että tämä ihana tunne säilyy aina!