Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkimielinen skaba: Kirjoita ilmoitus treffipalstalle.

Vierailija
15.06.2007 |

Itse olen naimisissa, enkä koskaan ole moiseen kulttuuriin saanut kunniaa tutustua, mutta ilmoituksen laatiminen olisi haastavaa.

Oletetaan, että on mahdollista, että tapaatte oikeasti, joten kaikenlainen valehtelu on vain pahasta.

Paras ilmoitus palkitaan valtavin suosionosoituksin.

Jään itsekin nyt laatimaan omaani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika seuraa vailla. Koiran kanssa asustelu alkaa tuntua tylsältä joten etsin miestä seurakseni tositarkoituksella. Ja millainenko olen? Pullanpaistotaitoinen, pikkuisen pyöreä ja puhelias, kaipaan rinnalleni rehtiä ja rehellistä Miestä, jonka peukalo ei ole keskellä kämmentä.

Vierailija
2/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä, niin tiedät, että olen sen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Sivusta seuraava.

Vierailija:

Hei! Minä olen minä.

Ota yhteyttä, niin tiedät, että olen sen arvoinen.

Vierailija
4/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu ja filmaattinen henkilö, joka hedelmöityksen hetkellä sattui saamaan kromosomit XX. Harrastan kirjallisuutta, kulttuuria laajemmaltikin käsittäen myös ruumiinkulttuurin. Olen samanikäinen kuin Mozart tämän ikäisenä.

Vaadin kumppanilta ehdotonta uskollisuutta, absolutismia sekä elatusvelvollisuutta. Sen verran rehellinenkin olen, etten vaadi niitä itseltäni.

Vierailija
5/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen fiksu ja filmaattinen henkilö, joka hedelmöityksen hetkellä sattui saamaan kromosomit XX. Harrastan kirjallisuutta, kulttuuria laajemmaltikin käsittäen myös ruumiinkulttuurin. Olen samanikäinen kuin Mozart tämän ikäisenä.

Vaadin kumppanilta ehdotonta uskollisuutta, absolutismia sekä elatusvelvollisuutta. Sen verran rehellinenkin olen, etten vaadi niitä itseltäni.

Vierailija
6/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kaunis, vaikkakin vähän pyöreä. Minulla on pitkät hiukset ja todella kauniit kasvot. Olen iloinen, ja luotettava ja pidän seksistä ;)

(Tulisikohan vastauksia???)